1

Onderwerp: ook ik stel me eventjes voor

hallo,

ik ben anne, mama van een driejarig prinsesje: Elena.
over zes maanden is ze jarig, en ik zou heel graag zelf zo een prachtige verjaardagstaart maken voor haar. ik ben een absoluut beginner, enkel ervaring met cake, dus hoop hier veel tips te krijgen.
ik woon in belgie, heb al gezien dat er verschillende vlamingen hier actief zijn, ook uit mijn omgeving misschien? ik woon in beernem

leven en laten leven...kijk eerst in de spiegel voor je oordeelt over een ander.

2

Re: ook ik stel me eventjes voor

Hoi!!

Welkom op dit superleuke forum! Hier zijn genoeg tips en trucs te vinden om zelf de verjaardagstaart van je dochtertje te kunnen maken hoor! En als je iets niet kunt vinden: gewoon vragen!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Hoi Anne, Welkom!

Ik kan je zeggen dat je in een half jaar heeeel veel kunt leren hoor, dus straks heb je vast een zeker een prachtige taart voor je dochter!

Zoals Sonja al aangaf... wil je iets weten, kom je ergens niet aan uit en/of heb je hulp nodig, gooi het in de groep. Er is vast wel iemand die je kan helpen!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

4

Welkom,

Ik ben Kelly en woon in Brugge.
Niet ver van bij jou dus.
Veel taartenplezier

Groetjes van
Kelly en de kindjes.

5

Welkom en heel veel plezier, zowel met het bakken, het versieren en het forum hier!

PS Ben ook van België, maar van Hasselt, is niet zo kortbij hé