1

Onderwerp: Taartje woezel (koemelk, lactose en ei vrij)

Dit is de eerste taart waar ik geen hap van hoef/durf te nemen. Hij is koemelk, lactose en ei vrij. Afgewerkt met nutramigenbotercreme en bosbessenjam.

http://94.100.114.15/1273300001-1273350000/1273310001-1273310100/1273310064_5_uAf6.jpeg

Hebben jullie misschien ook nog tips om de randen van het puzzelplaatje mooi af te werken? Ik vind ze zo ontzettend rafelig geworden. Alvast bedankt!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

2

Re: Taartje woezel (koemelk, lactose en ei vrij)

Wat een lief taartje! Geen tips voor het rafelige van het plaatje, maar misschien de volgende keer het zwarte randje met een sugar gun? Ik vind hem netjes, hoor.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

3

Re: Taartje woezel (koemelk, lactose en ei vrij)

Icehorse schreef:

Wat een lief taartje! Geen tips voor het rafelige van het plaatje, maar misschien de volgende keer het zwarte randje met een sugar gun? Ik vind hem netjes, hoor.

Dank je wel! Misschien moet ik maar eens leren om geduldig te zijn en mijn puzzelplaatjesworkshop af te wachten  :shh:

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven