1

Onderwerp: Wie helpt mij een beertje te breien van fondant?

Wie helpt mij?
Volgende week is mijn oma jarig en die is sinds kort weer helemaal into het breien. Nu leek het mij leuk een breitaartje voor haar te maken. Ik heb al verschillende leuke breitaarten langs zien komen. Die met die poezen erbij vind ikzelf erg leuk maaaaaaar mijn oma heeft een grote hekel aan katten dus dat zal ik er maar niet bij op doen.

Mijn oma breit altijd beertjes, clowns, roodkapjes e.d. en ik vind dat wel leuk om te gebruiken. Heeft iemand misschien een idee welk patroon ik op zo'n beertje kan maken dat het ook gebreid lijkt en niet op een zwaar toegetakelde teddybeer? ( :lol: )

Alvast bedankt!

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

2

Re: Wie helpt mij een beertje te breien van fondant?

Misschien dat dit helpt?

http://veganyumyum.com/2007/06/how-to-knit-marzipan/

( Lang leve Jozien haar site :D)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Dankjewel! Hmm...misschien dat het toch maar een kleedje wordt!  :lol:  :lol:  :lol:  Maar ik ga het uiteraard eerst even proberen op een beertje.

Groetjes Anne

4

Oh, ik bedoel niet om van die lapjes een beertje te frommelen! ;)  Maar ik dacht dat het je kon helpen om te zien hoe je een patroontje in je geboetseerde beertje kon kerven :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Ow Sorry ... ben vandaag ook reuzesuf! (ligt niet aan jou) Ik zag mijzelf al in de weer met die gebreid lapjes :lol:

Ga het van de week maar eens proberen! Nogmaal dankjewel

Groetjes Anne

6

Met deze link kun je zien hoe je kunt breien met marsepein/fondant

o: http://cakes-cakes-cakes.wonderhowto.co … n-0114434/

Taart groetjes Ellen

Taart groetjes Ellen