1

Onderwerp: Kiwi, Cars en verkeersbord

Zo even 3 taarten voor het weekend.

De eerste was voor een vriend van ons die uit NieuwZeeland. De kiwi stond ook op de uitnodiging, heb hem alleen een bal onder zijn vleugel gegeven, moest natuurlijk ook iets van rugby bij!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NXSSX6XL.jpg

De tweede, de beruchte Cars berg, ze hadden eigenlijk een puzzelplaatje besteld, maar wilde zo graag de berg een keer maken. Alles geleend natuurlijk van de al gemaakte bergen, maar was leuk om hem een keer te maken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GUNFXIQV.jpg

En als afsluiter een taart voor iemand die 30 wordt. Fijn om met zo'n makkelijke af te sluiten

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7NXJCTIW.jpg

Zo en nu naar de T&T, tot straks meiden!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Kiwi, Cars en verkeersbord

zo wat een gezellige taarten.

wat een leuke kiwi met die rubybal en de cars taart is ook helemaal leuk hoor.
en goed gemaakt.

en de afsluiting van het verkeersbord is toch ook een schatje.

nou veel plezier op de T&T........................ ik kan helaas niet heb een verjaardag.
en daar heb ik de taart voor gemaakt.
dus ja.   nou misschien wel de volgende keer.

groetjes marlies en de jongens  :)

groetjes marlies

3

mooie taarten!! Je berg is erg goed gelukt, mooi germarmerd!! Die taart staat ook nog op mijn verlanglijstje (samen met een heleboel anderen :D )

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

Zo...alledrie super gelukt!!!

5

Super zeg!!

Je hart fluitsert, luister goed!

6

Wat een gave taarten Bien...!

Moest lachen om de laatste... als je de tekst, zoals afgebeeld op de foto, achter elkaar leest, dan staat er (terecht): "Life begins at... Cakes by Bien"... :lol: :lol:  !!!

De Cars berg is super... waren ze er blij mee? Als je "slechts" een puzzelplaatje verwacht, dan moet je hier wel helemaal uit je dak bij gaan!

De "Kiwi" is ook te gek... da's een mooi gepuzzeld plaatje zeg... zo strak... :Y

En nou mag je me nog eenkeer vertellen... wat er allemaal voor vulling in zit/zat... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Zo wat een produktie weer zeg! en zulke mooie taarten. Vind je Carsberg ook supermooi gelukt! Die moet ik ook nog eens doen hoor!
Je kiwi is natuurlijk superorigineel!
Heel leuk.

8

ze zijn alle 3 echt super!!!

9

zo he, das ook hard werken geweest :) maar wat mooi geworden !! Die kiwi "kip" vind ik geweldig geworden.

10

Ik vind ze alle drie super. Echt heel leuk gemaakt.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

11

Ze zijn allemaal super, mooi strak ook!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

12

Bien! Wat een mooie creaties zeg! Je Kiwi is leuk geworden, ook grappig met die bal erbij. EN Cars is echt goed gelukt, Bliksem ziet er ook mooi uit. En die derde, mooi strak taartje! Mn complimenten hoor.

En ik vond t vandaag erg gezellig :)

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

13

Wat een geweldige taarten weer! Vooral die kiwi!

Wat zijn ze geweldig !!!
en je lightning is top!

15

Top Mo? kan je nagaan hoe ie er uit ziet als ik geen wijntje op heb, hahahaha

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

16

Wauw alle 3 echt mooi gedaan!!!

Groetjes van Jette

17

Heel mooi gedaan!
Ik vondt de kiwi het mooist, met de rugby bal en de klompen onderaan! Heb zelf 19 jaar in NZ gewoond, dus vindt ik deze echt gaaf!

Groetjes Tweety!

18

@tweety, 19 jaar in NZ gewoond, waarom ben je er weggegaan!??!!

19

wat een prachtig strakke taarten..vind ze allerdrie helemaal super...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

20

Moooie strakke taarten!! Die kiwi is echt heel erg grappig met die bal en klompen!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

21

Bien schreef:

@tweety, 19 jaar in NZ gewoond, waarom ben je er weggegaan!??!!

hahaha, dat reactie kon ik wel verwachten.
Kort verhaal - ben hier geboren, daar opgegroeid. Wilde mijn familie (opa, opa, tantes, ooms enz) leren kennen dus ben hier teruggekomen. Werk gevonden, mijn man ontmoet, en tja .. trouwen, en nu een kind. Momenteel bijf ik nog hier, wie weet in de toekomst gaan wij met de hele gezin in NZ wonen.

Groetjes Tweety!

22

Haha, die kiwi is echt geweldig!! De Cars en het verkeersbord zien er ook goed uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

23

Ja die Kiwi is ook mijn favoriet, wat een leukie heb je daarvan gemaakt!! En je Cars-berg super, ben zelfs een beetje afgunstig (wil ook!!!), het verkeersbord blijft heel erg leuk als idee en natuurlijk weer moooooiiii gemaakt door jou!! :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

24

Die Carstaart lijkt me gigantisch moeilijk. Leuk om diverse stijlen zo bij elkaar te zien. Mooie taarten, stuk voor stuk!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."