1

Onderwerp: bruidstaart wit/zilver

Hallo dames,

Ik ben eigelijk een stille lezer terwijl ik toch wel af en toe een taartje maak. Weet zelf niet waarom ik ze hier niet post, maar dat ga ik in het vervolg wel doen. Jullie mening kan ik wel waarderen.

http://i52.tinypic.com/2hdutrc.jpg

Bij het vervoeren schoof die een stukje van de staander, kreeg bijna een hartaanval.

Bedankt voor het kijken en feedback altijd welkom.

2

Re: bruidstaart wit/zilver

vind hem erg mooi :thumb:
schrikken zeg als hij verschuift :shh:

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

3

heel erg mooi en plaats aub maar heel veel taarten van je , want deze is echt al heel mooi :Y

4

Prachtige taart :thumb:

5

STIK JALOERS BEN IK op alle mensen met van die strakke strakke taartenn!!!!!!!

6

fijn dat je ook gaat posten, ik kijk graag naar zulke leuke taarten  :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Echt een prachtige stapel  :thumb:  :thumb:

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

8

wat een prachtige taart! (snel meer posten hoor) Ben je van de schrik bekomen?

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

9

Supermooi je taart  :thumb:  :thumb: .

Ik kan niet wachten op andere taarten van je  ;) .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

Vind 'm prachtig!!! Kan me voorstellen dat je dan goed schrikt ja, brrr. Die strikken zijn ook mooi zeg, mag ik vragen hoe je die gemaakt hebt?

'I love it when a cake comes together'

11

Prachtige taart zeg, en kom inderdaad maar op met de andere taarten !

Groetjes, Conny

12

heel mooi!! ben benieuwd naar je andere taarten!

13

LekkerTaartje schreef:

Vind 'm prachtig!!! Kan me voorstellen dat je dan goed schrikt ja, brrr. Die strikken zijn ook mooi zeg, mag ik vragen hoe je die gemaakt hebt?

dank jullie wel dames voor de lieve complimentjes.

Het stofje van de lint was heel lastig dus er is naald en draad aan te pas gekomen, eerst de 2 lussen aan elkaar genaait dan de 2 lintjes eranderaan en de broche erop gezet met enkele steken dat die vast zit. met een goeie dot RI vastgemaakt.

14

Hartstikke mooie taart! Ik heb wel een (misschien ongevraagd) advies, je mag natuurlijk zelf weten of je er iets mee doet:
De datum en ook de namen staan niet helemaal mooi recht op de plaatjes. Als je de letters en cijfers eerst iets uit laat harden, dan kun je ze goed oppakken en eerst even 'passen' Zo had de '2' iets meer naar links gekund en dan had je het er mooi recht opgekregen. Dat is dan ook het enige wat ik kan zien aan deze mooie stapel!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

15

Lot schreef:

Hartstikke mooie taart! Ik heb wel een (misschien ongevraagd) advies, je mag natuurlijk zelf weten of je er iets mee doet:
De datum en ook de namen staan niet helemaal mooi recht op de plaatjes. Als je de letters en cijfers eerst iets uit laat harden, dan kun je ze goed oppakken en eerst even 'passen' Zo had de '2' iets meer naar links gekund en dan had je het er mooi recht opgekregen. Dat is dan ook het enige wat ik kan zien aan deze mooie stapel!

awel Lot je hebt 100 % gelijk hoor, heb het plaatje zelfs erafgehaald en opnieuw gemaakt. Het eerste was perfect, maar het zilver poeder had het plaatje een beetje vuil gemaakt. En toen moest het snel snel gaan en heb niet meer gewacht tot ze hard werden.  En éénmaal de 2 gelegd, kon ik ze niet meer verschuiven omdat ik anders weer met een vlek zat.

fritje schreef:
LekkerTaartje schreef:

dank jullie wel dames voor de lieve complimentjes.

Het stofje van de lint was heel lastig dus er is naald en draad aan te pas gekomen, eerst de 2 lussen aan elkaar genaait dan de 2 lintjes eranderaan en de broche erop gezet met enkele steken dat die vast zit. met een goeie dot RI vastgemaakt.

Dankje  :Y  ziet er echt heel mooi uit ;)

'I love it when a cake comes together'

17

Mooie stapel hoor, ben net als de andere benieuwd naar je taarten  :D

Cake makes your smile !!!

18

fritje schreef:
Lot schreef:

awel Lot je hebt 100 % gelijk hoor, heb het plaatje zelfs erafgehaald en opnieuw gemaakt. Het eerste was perfect, maar het zilver poeder had het plaatje een beetje vuil gemaakt. En toen moest het snel snel gaan en heb niet meer gewacht tot ze hard werden.  En éénmaal de 2 gelegd, kon ik ze niet meer verschuiven omdat ik anders weer met een vlek zat.

Ik snap het, balen is dat he? Ik heb dat ook wel eens... en dan kan je niet meer terug. Maar het is een mooie stapel hoor, ik vond dat gewoon net even jammer.

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

19

Errug mooi hoor! Blijven posten!!!  :Y

Wat een prachtig onderbord trouwens, mag ik vragen waar je die vandaan hebt???

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

20

Liesbeth1980 schreef:

Errug mooi hoor! Blijven posten!!!  :Y

Wat een prachtig onderbord trouwens, mag ik vragen waar je die vandaan hebt???

wat een complimentjes seg, moet er helemaal van blozen :o

bedoel je de zilveren staander ?? die is van bij Ellen. en daaronder een dikke mdf van 1.5 cm dik.