1

Onderwerp: Zo leuk die stencils!

Voor een jarige vriend van ons, en van m'n vriend moest 'ie blauw worden anders was het niet mannelijk genoeg ;)

Voor 't eerst de stencils geprobeerd, 't is even uitvogelen hoe dik de icing moet maar verder echt heel leuk en makkelijk  :Y

Gevuld met jam, botercreme en verse aardbeien  :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FAO4ELIS.jpg

Bedankt voor 't kijken!

'I love it when a cake comes together'

2

Re: Zo leuk die stencils!

Wauw, mooi hoor. Met welke stencils is dit gedaan?

groetjes Diana

3

Mooooi!

dianave schreef:

Wauw, mooi hoor. Met welke stencils is dit gedaan?

Dankje :) de onderste is de fleur de lis, de andere damask #3, allebei van designer stencils.

5

Mooie combinatie en prachtig je kleuren! 
Stencils zijn zeker goed gelukt ziet er super uit!  :thumb:  :thumb:

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

6

Erg mooi, dat heb je knap gedaan met de icing want dat is niet altijd makkelijk om dat er netjes op te krijgen!
Je hebt mooie hoge biscuits

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

7 Laatst bewerkt door kwebbeltje (03-04-2011 12:39)

zeker mooi gedaan :thumb:  :Y  stencilen met icing, ik krijg dat nog niet mooi hoor, ik heb sowiezo moeite met de icing altijd. ik krijg het maar niet mooi en gelijkmatig...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Super mooi gedaan!!

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

9

super!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

10

Erg mooi gedaan!  :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

kwebbeltje schreef:

zeker mooi gedaan :thumb:  :Y  stencilen met icing, ik krijg dat nog niet mooi hoor, ik heb sowiezo moeite met de icing altijd. ik krijg het maar niet mooi en gelijkmatig...

Thanks :) ik heb de icing ook 3x moeten mixen voordat 'ie de goeie dikte had. En ik vind het 't mooist als de print 'op' de taart ligt, dus vrij dik is.

Ik heb 't zo gedaan: icing met consistentie 'plamuur', dus vrij stevig maar wel smeerbaar. Over het stencil smeren met een paletmes, en dan nog een keer met het paletmes eroverheen om 't gelijkmatig te maken. Het hele stencil is dan nog bedekt met een dun laagje icing (net geen mm denk ik?). Even een paar seconden laten zitten en dan voorzichtig het stencil van de ene naar de andere kant losmaken.

12

thanks, ik moet het gewoon nog maar eens gaan proberen denk ik. ik heb er een hekel aan als het effect zo hobbelig en niet overal even dik is, bij mij ziet het er uit als een oud en afgebrokkeld ornament in een oude kerk of zo. en dat kan ik niet uitstaan want ik hou juist van knetterstrak :s

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

13 Laatst bewerkt door LekkerTaartje (03-04-2011 14:07)

Jaa jouw taarten zijn altijd ZO mooi en mooi strak  :Y  dan moet er geen lelijke icing op  :lol:  ik wil 't juist ook nog eens proberen met dusten, n.a.v. jullie how-to taart van laatst, zo mooi!