Onderwerp: Vrolijke taart gemaakt met de Cricut Cake
Hello Kitty bestelling.
Nu maar eens m'n nieuw aanwinst uitproberen de cricut cake.
Ging best goed.
Ben wel tevreden over het resultaat.
Ik ben benieuw wat jullie er van vinden?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vrolijke taart gemaakt met de Cricut Cake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hello Kitty bestelling.
Nu maar eens m'n nieuw aanwinst uitproberen de cricut cake.
Ging best goed.
Ben wel tevreden over het resultaat.
Ik ben benieuw wat jullie er van vinden?

hele leuke taart, ik vind die zwarte randjes erom echt iets extra's! 
Gaaf!
Werk jij met fondant of met marsepein in je cricut?
Ik heb die namelijk ook en ook die kitty cartridge maar jouw randen zijn zo mooi scherp!
Vind ik nog steeds lastig met de cricut!
x
Gaaf!
Werk jij met fondant of met marsepein in je cricut?
Ik heb die namelijk ook en ook die kitty cartridge maar jouw randen zijn zo mooi scherp!
Vind ik nog steeds lastig met de cricut!
x
Ik heb het met marsepein gedaan, maar je moet het wel heel dun
uitrollen ik heb het door een pastamachine gedaan.
En dat crisco op de snijmat en goed vast plakken.
Mooie taart hoor.
Gaaf dat je ook hello kity met de cricut kan maken 
Ahhhhh, DAT kun je dus doen met de HK cartridge!
Ik moet nog veeeeel ontdekken en oefenen zie ik al!
Erg leuke taart!
owwwwwwwwwwwwww... pastamachine hihi klinkt handig... ga ik ook eens proberen!!!
Wat mooi en zo netjes......
Ik krijg hopelijk mijn cricut cake deze week binnen......Leuk, ik dacht ook er aan om een pasta machine aan te schaffen om de fondant te kunnen uitrollen voor de cricut.... Het lukt dus uitstekend.....
Heel erg mooi!
Maar hoe krijg jij de marsepein netjes en niet vervromd van je cricut-mat af?
Ik heb nog nooit met de cricut gewerkt maar wil 'm wel graag
Je taart ziet er prachtig uit!
Als ik zo naar de kitty kijk lijkt het mij dat de cricut eerst een zwarte kitty snijdt en dan vervolgens alle losse onderdeeltjes. Dus de witte handjes, gezichtje en voetjes. Dan neem je weer een lapje geel voor de bloempjes en het neusje.....dan zelf op elkaar leggen/puzzelen?
Of werkt het zo helemaal niet??
Ik bedoel het niet als kritiek maar dat lijkt me dan nog een heleboel werk voor je dit resultaat hebt.
Het enige voordeel lijkt me dat de cricut het puzzelplaatje netjes voor je uit snijdt of zie ik het helemaal verkeerd?
Ik blijf twijfelen omdat de cricut voor mij veel geld is. Vandaar dat ik zoveel mogelijk info probeer te verzamelen voor ik tot de aanschaf overga....
Ik heb nog nooit met de cricut gewerkt maar wil 'm wel graag
![]()
Als ik zo naar de kitty kijk lijkt het mij dat de cricut eerst een zwarte kitty snijdt en dan vervolgens alle losse onderdeeltjes. Dus de witte handjes, gezichtje en voetjes. Dan neem je weer een lapje geel voor de bloempjes en het neusje.....dan zelf op elkaar leggen/puzzelen?
Of werkt het zo helemaal niet??Ik bedoel het niet als kritiek maar dat lijkt me dan nog een heleboel werk voor je dit resultaat hebt.
Het enige voordeel lijkt me dat de cricut het puzzelplaatje netjes voor je uit snijdt of zie ik het helemaal verkeerd?Ik blijf twijfelen omdat de cricut voor mij veel geld is. Vandaar dat ik zoveel mogelijk info probeer te verzamelen voor ik tot de aanschaf overga....
jammer dat hier geen antwoord meer op is gekomen. ben ook wel erg benieuwd hoe je de kitty gemaakt heb met de cricut cake
Het resultaat is echt super goed.. Lees veel over een cricut.. Heb echter geen idee wat het is..
Maar eens googlen.
Wat een liefffffff taartje! Mooi hoor. 
Sandra-lala schreef:Ik heb nog nooit met de cricut gewerkt maar wil 'm wel graag
![]()
Of werkt het zo helemaal niet??Ik bedoel het niet als kritiek maar dat lijkt me dan nog een heleboel werk voor je dit resultaat hebt.
Het enige voordeel lijkt me dat de cricut het puzzelplaatje netjes voor je uit snijdt of zie ik het helemaal verkeerd?Ik blijf twijfelen omdat de cricut voor mij veel geld is. Vandaar dat ik zoveel mogelijk info probeer te verzamelen voor ik tot de aanschaf overga....
jammer dat hier geen antwoord meer op is gekomen. ben ook wel erg benieuwd hoe je de kitty gemaakt heb met de cricut cake
ik heb vandaag ook een hk gemaakt met de cricut cake.
De machine snijdt als je dat wilt eerst het zwarte gedeelte uit,
Dan ga je met witte fondant of marsepein het gezicht , handen en voeten doen. dan met een andere kleur weer bv een hart , en dan de strik.
En dat puzzel je dan idd in elkaar. Ik was bij elkaar drie kwartier bezig om een hk te maken en te puzzelen.
Heel leuk!
Heb ik hier een speciaal progamma voor nodig? of heb je een hk cartridges ( of hoe heet het ook alweer
)
Waaaaar kan ik die hk cartridge krijgen!!!!?? Kan hem nergens vinden en als ik hem vind is hij niet verkrijgbaar!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vrolijke taart gemaakt met de Cricut Cake