Re: krokodil
Wat zijn ze gaaf!! Zit de krokodil van Liam er ook tussen??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » krokodil
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat zijn ze gaaf!! Zit de krokodil van Liam er ook tussen??
wauw ja van jou verwacht je bijna niets anders meer dan PRACHTIGE taarten !! Deze is ook weer mega mooi, hoe kom je toch steeds op de ideeen ?? Zo knap !
Meid, ik vind dit echt weer een pronkstuk van je hoor! Alles klopt eraan, helemaal schitterend. Vraagje voor de gein: wat weegt zo'n taart nou eigenlijk bij je?
Jeetje Wendy, wat een geweldige taart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal super zeg
wat valt er nog te zeggen???
Oh wat is de krokodil leuk geworden. Echt gaaf. En die cupcakejes ook !!!!
Super gave taart! Grappig dat de moeder een puzzelplaatje of geboetseerde kroko verwachtte, maar nee hoor, een enorme krokodillentaart De cupcakes zijn ook heel leuk! Ik vond het erg leuk om je bezig te zien vandaag met boetseren enz!
hey wendy, heb je deze taart toevallig gemeten? want hij lijkt zo reusachtig!
Bedankt voor de complimentjes.
De krokodil was inderdaad groot, de plank was al 60 cm lang en hij lag schuin das de taart was nog iets groter. Dacht wel dat ik door het snijden heel veel taart weg zou gooien, maar dat viel me heel erg mee. Bijna alles gebruikt met het opbouwen van de rug en kop.
Enne, wat hij weegt? Geen idee maar het is iig geen goed plan om er erg lang mee in je handen te blijven staan, want hij weegt als lood.
En nee, Liam's krokodil zat er niet bij, die is op zijn eigen cupcake beland.
Geweldige leuke croc zeg en wat een enorm gevaarte, jeetje mineetje!! En die kop is trouwens supergaaf gemaakt met die tanden erin, en ja ik lust wel een stukkie van kop en staart met kersjes :-D
Hij is FANTASTISCH! Mijn dochter zei dat ze niet van krokodillen houdt maar deze wilde ze wel. Dat je er tijd voor kon vinden met al die beurstoestanden!
Echt heel gaaf Wendy!!! Wat een mega apparaat zeg !!!!
Hey, ik mis de croc van je zoon....die was zooooo leuk !!!!
Maar wat een geweldige krokodillentaart zeg !!!
Ik vind deze echt GEWELIDIG!!!
Kun je mij misschien helpen aan een werkbeschrijving voor dit bijtgrage taartje?
Groetjes,
Patty
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » krokodil