Onderwerp: Sarah, bergsport en stupa
Een paar taarten van de afgelopen 2 maanden. Nog steeds beginner hierzo, maar met langzamerhand wat meer opdrachten leer ik steeds weer iets bij
Foto's met mobiele telefoon gemaakt, de kwaliteit laat dus te wensen over, sorry daarvoor!
Een opdracht voor iemand die 50 werd. Het ontwerp is enigszins geinspipikt van ergens online (weet niet meer of het dit forum was), vooral het oude vrouwtje. Als het jouw boetseersel was: bedankt, ik hoop dat je het niet erg vindt! Boetseren is dus niet mijn sterke punt, maar ben wel tevreden.
Biscuit met slagroom en verse aardbeien (onderste) en chocoladebiscuit met mokkavulling (bovenste). 
Voor een housewarming: berghut taart. Biscuit met frambozenmousse (onderste), vlaaivulling (middelste) en chocoladecake met chocoladeganache (bovenste) en nougat-rotsen.

Voor het afscheidsfeest van een vriend die de komende maanden in Nepal zit, een stapeltaart in de vorm van een stupa (boeddhistisch religieus gebouw dat je veel ziet in o.a. Nepal). De gebedsvlaggetjes waren véél lastiger dan verwacht (ze wilden maar niet blijven zitten). Biscuit gevuld met frambozenmousse (onderste laag) en chocolademousse (bovenste).
(ik weet dat de cupcakes hier niet horen, maar kan ze niet van de foto afhalen, sorry)
Enorm bedankt voor het kijken en eventuele tips!