1

Onderwerp: Grrrrr, loslatende papiertjes!!!

Had een opdracht voor geboortecupcakes, dus ik dacht: Jaaa, kan ik mooi de Wilton babyvoetjes caisses proberen!
Wat een fr...... papiertjes!!  :mad:  Word dus niks :nooo
Zeker de helft van de papiertjes laten los, en zelf 50 cupcakes op eten, dat kun je je kinderen toch niet aandoen hé?!

Heb nog witte papiertjes van House of Marie liggen, dan maar witte cuppies, de topper is toch wel gekleurd.

Tot nu toe komen bij mij alleen de caisses van Dr. Oetker, AH (die rode met bloemetjes) en House of Marie goed uit de oven, c.q. test.
Wat zijn jullie ervaringen?

Nou, ik ga maar weer eens opnieuw beginnen met bakken....
Of toch eerst ff een bakkie?

2

Re: Grrrrr, loslatende papiertjes!!!

ff lekker eerst een bakkie om bij te komen  :thumb:  en dan weer vol goede moed er tegen aan.
Ik merk ook vaak wel met uitprobeer merken dat het vaak niets is, jammer is dat.
De merken die jij noemt zijn bij mij ook goed.

3

Hous of Marie (blijven ook goed van kleur)
Of Cullpit (als ik het goed schrijf zo uit mijn hoofd:o) gaan hier allebei  :thumb:

4

bij mij laten alleen die van dr. oetker los, alle andere (hema, wilton, ah, culpitt, enz... ) doen het goed!

Die van dokter Oetker wat een flut dingen zijn dat!
Ik zou voor m'n schoonouders bakken toen ze 50 jaar getrouwd waren iets van 60 stuks.Ik heb ze gebakken en in de vriezer gedaan toen ik ze ging gebruiken waren ze allemaal los grrrrr.
Ik heb een berichtje naar dokter Oetker geschreven en ze gingen kijken wat ze eraan konden doen.
Succes ik hoop dat de rest wel goed lukt.

Groetjes P@trici@