1

Onderwerp: Uitstekers

Welke uitstekers (alfabet en cijfers) gebruiken jullie? Welke maten?

2

Re: Uitstekers

Hai Seer,
Ik gebruik die van de hema maar vind ze vrij grof en wat onregelmatig waardoor ik ze altijd nog in model zit te duwen.
Heb nu de tappids besteld bij Inge, zijn fijner en lijken me heel handig, ik ben benieuwd.

3

Re: Uitstekers

Waar kan je ze nog meer vinden. Je kan toch ook van die kleidingen kopen?

4

Re: Uitstekers

Ik heb niet zulke grote alfabet-uitstekers, maar die van mij komen uit Zwitserland, von Siebenthal Gstaad, die zijn heel lekker om mee te werken en ook goed scherp zodat ze heel precies uitsteken.

groetjes,

Pauline

Groetjes, Pauline

5

Re: Uitstekers

Ik heb die van de webshop en dat zijn volgens mij dezelfde als bij de Hema. (op het eerste gezicht) Verder heb ik ook plasticke bij een kookwinkel (Rich en Milbrook) vandaan die zijn een slag groter. Beide werken prima.

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Re: Uitstekers

Ik heb ook zo'n standaard doosje (onze webshop, Hema), zowel cijfers al letters (de cijfers zijn iets groter) en ik heb ook een groter formaat letters, ooit 'es als aanbieding bij Kruidvat. Maar ik wil ook graag kleinere, dus de tappits uit onze webshop staan ook op mijn verlanglijstje ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: Uitstekers

Ik heb die van de webshop er nu bij (van fmm op zo'n "liniaaltje") en die zijn heeeel erg mooi! Maar is wel een beetje een gepriegel, je móet echt met een spateltje werken anders mol je al je letters.

Groetjes Evelien