Onderwerp: say cheeeeeeeeeeeese!!!
Gisteren heb ik een super gezellige, leerzame en zonnige dag gehad bij Leonie! Ik mocht namelijk een prive workshop kaasmaken bij haar volgen!
Ik was natuurlijk enorm vereerd, en kon er bijna niet van slapen, zo spannend vond ik het! Ik ben namelijk een klein beetje fan van Leonie, klein beetje maar hoor... Gelukkig bleek ook Leonie een heel gewoon mens te zijn, die ook weleens neuzen, staarten, of andere lichaamsdelen vergeet te maken!
Dit is hem geworden! Ik heb er zelf thuis nog een meisjesmuis, een poes-op-de-loer, en babyspeelgoed van kaas bij gefreubelt... We hadden namelijk veeeeeel te weinig tijd! Of we werkten gewoon niet hard genoeg, dat kan ook...
Ik vind hem zelf super leuk, en ben er trots op! Alvast excuses voor de vele foto's, ik kon niet kiezen...

En deze laatste is genomen bij Leonie, had toen mooier licht (en een mooier achtergrondje), en dat is aan de foto wel te zien!

en wat n lieve muisjes! 
)
Het lijkt mij leuk om binnenkort nog eens samen te freubelen, ik vond het supergezellig! Nogmaals bedankt! 
Opgegeten worden....