Ik lees je bericht ook door het topic over de smoothers. Ik ben met je eens dat er vaak alleen maar "aardige" kritiek gegeven wordt. Dat is ook logisch, niemand wil een ander kwetsen.
Ik zelf taart ook nog niet zo lang, ik bak dan ook alleen voor de lol en voor onze verjaardagen en evt als familie er om vraagt, en ben echt nog niet zo goed als de meesten hier. Ik heb gisteren ook even op je hyves gekeken, daar heb je duidelijkere foto's, vind je taartjes leuk, maar ben met de anderen eens dat er nog wel e.e.a. aan verbeterd kan worden, maar je ziet ze wel beter worden.
Die babytaart heeft een deuk, dat kan voor een weggeef taart uiteraard wel, maar voor een taart op bestelling, of een workshop voorbeeld, is dat niet echt netjes natuurlijk.
Wat ik jammer vind aan de bumba taart is het gele randje om het plaatje, en dat je een aantal rondjes in de andere hebt gedaan en de andere erop hebt geplakt, dat maakt het slordig.
Van je cupcakes vind ik het jammer dat ze zo laag zijn, dat het papier er bovenuit steekt en ze lijken niet allemaal even hoog.
Op je site viel het me op dat de witte randen op je taart niet allemaal recht zijn en dat een aantal uitgestoken/uitgesneden items een beetje rafelig zijn hier en daar.
Op je witte taart met die pareltjes heb ik geen commentaar
die vind ik super! Heb je die roosjes gespoten?
Zo, dit was het wel
. Als laatste zou ik zeggen, ja zo door! Zoals ik al zei, je ziet ze beter worden!
Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!