Re: het resultaat van de taartontwerpwedstrijd: Katja dag!!!
wat een geweldige taart.
echt een kunstwerk

Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » het resultaat van de taartontwerpwedstrijd: Katja dag!!!
wat een geweldige taart.
echt een kunstwerk

super; wat een werk!
waanzinng mooi meiden

prachtige taart zeg!! ow en wat een werk ik vind het middenstuk echt geweldig!!!
Meiden ook hier moet ik het natuurlijk nog even kwijt. Jullie hebben met elkaar echt een fantastische taart gemaakt. En Katja met de hand het ruitpatroon opgebracht, wauw wat netjes. Je zei het al dat je het vaker deed, maar wat strak!!!!!!!
Super taart K3 !!!
wat een mooie taart!
dat jullie 'm hebben durven optillen voor de foto....... ik geloof ik zou bij voorbaat een hartverlamming krijgen
Gewéldig! Vooral de middelste taart. Erg origineel
Heb binnenkort mijn eerste bruidstaart
...bedankt voor de inspiratie...

Wow!!!! Gave taart maar dat effect op die middelste is echt WAANZINNIG!!

Prachtig uitgevoerd zeg! En het was vast ook heel gezellig!
Mooie technieken!
Wauw, wat een prachtige taart! Heel erg mooi!
Groetjes Iris
Ahhhh, echt schitterend, hoe krijgen jullie het voor elkaar, vooral die middelste.....!!!! Mijn complimenten!

Ik zeg maar niks, ik zeg maar....

Wat is ie mooi geworden zeg !!!
Petje heel diep af voor jullie
Misschien heb ik er overheen gelezen maar is het echt taart of dummie ?
Gr Nicole
Misschien heb ik er overheen gelezen maar is het echt taart of dummie ?
Gr Nicole
Volgens mij is het inderdaad nog niet vermeldt, maar het is een dummie 
Wouw!
Hiervan ben je toch helemaal sprakeloos!
Benieuwd naar een how to... niet voor mezelf hoor. VEEL te hoog gegrepen, maar waarschijnlijk om nóg meer bewondering te krijgen voor deze prachtige taart!
Super.
Een lust voor't oog.
En vast ook een lust voor de maag.....
Wow,sjiek hoor!!!!
WAUUUUUUW me mond valt opem 
Wouw!
Benieuwd naar een how to... niet voor mezelf hoor. VEEL te hoog gegrepen, maar waarschijnlijk om nóg meer bewondering te krijgen voor deze prachtige taart!
Super.
Een lust voor't oog.
En vast ook een lust voor de maag.....
eigenlijk valt het wel mee hoor, als je eenmaal weet hoe het moet is het helemaal niet zo moeilijk, maar dat is natuurlijk met alles zo he
het is overigens wel heel erg veel werk en heel erg tijdrovend, dat dan weer wel
, maar vanmiddag, na een doktersbezoek en een beurt voor mijn vandaag 1 jarige auto gaan we aan de slag voor de how to
ff geduld nog
Waanzinnig wat een gave taart zeg! Dat middenstuk, wil je verklappen hoe jullie dat hebben gedaan?
Leuke foto trouwens zo met zn'n drieën 
muffinandmore schreef:Wouw!
Super.
Een lust voor't oog.
En vast ook een lust voor de maag.....eigenlijk valt het wel mee hoor, als je eenmaal weet hoe het moet is het helemaal niet zo moeilijk, maar dat is natuurlijk met alles zo he
het is overigens wel heel erg veel werk en heel erg tijdrovend, dat dan weer wel
, maar vanmiddag, na een doktersbezoek en een beurt voor mijn vandaag 1 jarige auto gaan we aan de slag voor de how to
ff geduld nog
En een lust voor de maag is het zeker niet: hij is gevuld met piepschuim 
Onzettend mooi en leuk zo die samenwerking van jullie 
10 + !!!
Helemaal geweldig en wat mij betreft mogen jullie nog heel vaak K3-taarten ontwerpen en maken!!
wauw
prachtig
blijf kijken
we wachten geduldig op julie how 2
Echt super mooi!!!
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen behalve dan dat alles in bovenstaande stukjes al gezegd is.........
super en wil erg graag de how 2 zien...(niet dat ik dit na zou kunnen maken, misschien later als ik groot ben
)
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » het resultaat van de taartontwerpwedstrijd: Katja dag!!!