1

Onderwerp: [feedback] Eerste drie laags en plooien

Heb voor een henna feest een drie laagse taart gemaakt met hawaian flower. Helaas waren de uitstekers niet leverbaar. Daarom heb ik het maar gepuzzeld. Nu weet ik zeker dat ik de uitstekers wil hebben. Dat had me veel tijd bespaard. Mijn man vond de kleuren niet zo mooi. Het leek mij juist een leuke combinatie. Wat vinden jullie ervan?

De tweede taart is een plooien taart voor mijn broer en schoonzus omdat ze 5 jaar getrouwd zijn. De how to was zo goed dat het eigenlijk gelijk goed ging. Mijn bloemen zijn helaas geplet. Ik heb de taart van Enschede naar Vlaardingen gebracht zonder problemen maar bij mijn ouders in de koelkast is het verkeerd gegaan. Na het bekijken van de taart vergaten ze de deksel vast te zetten aan de lipjes om de doos te verhogen.

Ik ben eigenlijk best tevreden over de taarten maar ben benieuwd of jullie iets zien wat ik over het hoofd zie. Ik kan goed tegen feedback :))) Dus laat maar horen. Ik wil er graag van leren.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QNCIR3BR.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BX3GWSCN.jpg

Groetjes Gülendem

2

Re: [feedback] Eerste drie laags en plooien

Ik vind ze beiden prachtig, dus geen tips van mij, alleen maar complimenten ! Wat zonde trouwens dat de bloemen gesneuveld zijn in de koelkast, echt jammer !

Groetjes, Conny

3

nee kan ook niets aangeven wat ik anders zou hebben gedaan, ze zijn echt super mooi, prachtige taarten  :thumb:

vind die eerste ook zoooo leuk met die bloemen, zo vrolijk!!

groeten, Bianca
TAART in huis

4

Ik vind ze allebei heel mooi!!
De kleuren van de stapeltaart vind ik juist te gek!

Groetjes Pascalle

5

Ik vind de kleuren net prachtig!

6

Kijk die had ik gemist!! Ik vind je kleuren net als m'n voorgangsters juist erg leuk zo bij elkaar!
En je plooien zijn (natuurlijk  ;)  ) hartstikke goed gelukt!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

7

Mooi hoor, niks mis met deze kleurtjes. Die passen juist goed bij het hawaii-thema met de hibiscusbloemen vind ik.  :Y

Zijn daar trouwens uitstekers van ja? Ik ben daar ooit eens naar op zoek geweest, maar nergens kunnen vinden, dus ik ben best benieuwd waar jij ze gevonden hebt. Linkje misschien?  O-)