1

Onderwerp: Suikerbloemen invriezen?

Hoi,

Volgende week is mijn dochtertje Julia jarig, en zij wil graag een barbie met bloementaart en cc;s . Super leuk natuurlijk, maar gezien het grote aantal gasten, wilde ik vooruit werken. Ik heb laatst ouwel-en suikerbloemen gekocht, kant en klaar, ( ook handig voor haar kinderfeestje-cc workshoppie ;) ) en vroeg me af of ik deze kan invriezen: Ik wil dus de cc s maken, decoren en invriezen. Maar gaat het ten koste van de smaak? Breken ze? Of is het geen punt? Iemand ervaring en/ of tips?

Bedankt alvast!!

2

Re: Suikerbloemen invriezen?

Hoi Jose
Ik heb laatst gedecoreerde cupcakes ingevroren deze waren bekleed met rolfondant. Met ouwel invriezen heb ik geen ervaring. Toen ik ze nodig had heb ik ze in de koelkast laten ontdooien en een uurtje voordat het feest begon uit de koelkast gezet. Ging prima

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

3

Hoi, bedankt voor je antwoord; gewoon gedecoreerde cc s invriezen dat gaat prima, dat doe ik ook regelmatig ( al laat ik ze op het aanrecht in een tupperware doos met half open deksel ontdooien) maar t gaat mij om die suikerbloemen...vind het zo zonde als deze breken...

4

ik denk dat ze gaan smelten en de ouwels ook.......

If life gives you lemons, make lemoncurd.