1

Onderwerp: dulche de leche met?? (combi?)

Hallo,

ik moet voor vanavond een taart maken, en wil daar dulche de leche in doen, maar waar kan ik dat mee combineren?
Ik heb botercrememix in huis, en diverse patidess smaakjes, bavaroisepoeder, slagroom, mascarpone.

ik dacht eerst om het te combineren met "gewone" botercreme, toen dacht ik aangevette slagroom, toen dacht ik botercreme met een smaakje, en nu weet ik het niet meer, haha.

Wie kan me helpen, en vertellen wat lekker is bij dulche de leche?

En nog een vraagje, smeer je dat gewoon zo op je biscuit?

alvast bedankt

groetjes Hanneke

2

Re: dulche de leche met?? (combi?)

Chocolademousse, of iets met chocola is echt geweldig!

3

BeautyCakes schreef:

Chocolademousse, of iets met chocola is echt geweldig!

:Y  :Y  :Y  :Y
is heerlijk!!

Groetjes Gerien

4

Ik heb een paar keer een taart gemaakt met dulche di leche en bananenbotercreme. Soms met bananensaroma (van die toetjes) door de botercreme en soms met geprakte banaan met een beetje citroensap erdoor.
Heerlijk!

5

heb hem laatst gecombineerd met cappuccinocreme was ook goed in de smaak gevallen.

6

chocolademousse met stukjes gehakte hazelnoot en tremperen met hazelnootlikeur

Veel liefs Rafaëla

7

Ik heb zojuist m'n taart gevuld met Ddl in combinatie met aardbei jam en aardbeimousse. Geen idee of 't lekker is, dat gaan we morgen proeven  :)
Kan me voorstellen dat chocola erbij ook een goede combi is.

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

8

Lori schreef:

Ik heb een paar keer een taart gemaakt met dulche di leche en bananenbotercreme. Soms met bananensaroma (van die toetjes) door de botercreme en soms met geprakte banaan met een beetje citroensap erdoor.
Heerlijk!

doe je dan saroma poeder door de reeds klaargemaakte botercreme (van de mix)??
en hoeveel heb je daar dan voor nodig??

ik heb het uiteindelijk gecombineerd met gewone botercreme, en dat was al heel lekker, dus met een (chocolade) smaakje zal vast nog lekkerder zijn, ga ik ook nog eens proberen.