1

Onderwerp: Wilton-kasteel

Ik denk er al een tijdje over om het Wilton-kasteel te kopen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Vinden jullie het de moeite?

Marie

2

Re: Wilton-kasteel

Ik vind hem wel heel leuk, maar ik denk niet dat ik hem veel ga gebruiken. Misschien voor mijn eigen kids, maar ik zou er toch huiverig voor zijn om hem als taart te verkopen, dan zit je weer met borg en teruggeven van de spullen... lijkt me lastig.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Ik heb em pas gekocht tijdens de actie bij de Makro, toen vond ik het te aantrekkelijk om em te laten liggen.... weet niet of ik em vaak ga gebruiken, m'n dochter  en zoontje waren iig erg enthousiast, dus voor hun ga ik ze sowieso maken.

Groetjes,
Marianne

4

Zou het handig zijn om te gebruiken? Zelf heb ik de draaimolen . Die had ik gekocht voor mijn kleinzoontje maar gisteren heeft hij gediend voor een klant en ik heb de kostprijs als waarborg gevraagd. Vonden ze geen enkel probleem. Ik ben alleen maar bang dat het kasteel nogal veel plastiek is om op een taart te zetten. Zelf prober ik zoveel mogelijk alles eetbaar te houden. Dat is wat mij tot nu toe tegenhield.