1

Onderwerp: Labrador voor op cupcake

Hallo,
Ik ben sinds kort pas actief met cupcakes bakken. Het bakken vind ik heel leuk. Het decoreren begint te komen. Laatst mijn eerste beetje fondant gekocht en al een beetje mee gewerkt. Tot nu toe alleen de cupcake bedekt en daarop een kant en klare versiering op geplaatst.
Nu wil ik echter, wanneer mijn pup een jaar wordt cupcakes versierd met een labrador koppie aan de visite voorzetten (niet dat ik mensen hiervoor ga uitnodigen, maar moet toch een aanleiding hebben niet waar  ;)  ????). Ik heb in het forum al veel gezien voor het boetseren, maar niet 'platte' versieringen in de vorm van een labrador.
Wie kan mij helpen aan tips, trucks en plaatjes? Of maak ik het mezelf nu gewoon te moeilijk door te denken dat dit heel moeilijk is  :lol: ?

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

2

Re: Labrador voor op cupcake

Als je een platte versiering wilt, dan kan je het best puzzelen. Hier staat hoe dit moet: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/21/H … zeltaart?/

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Bedankt voor de snelle reactie. Ik kijk al maanden op dit forum en had al veel gelezen, maar kwam er niet uit. Ik denk, dan registreer ik mij maar, misschien dat ik dan meer zie maar ook meer plezier beleef aan de site. Als het gelukt is dan zal ik tzt zeker foto's plaatsen.

Mochten er nog meer ideeën zijn dan hoor ik die graag

4

Gewoon proberen en inderdaad zeker je foto's posten!  :thumb:

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

Als je lid bent van de labrador de NLV hebben ze daar genoeg logo's met alleen een shiloutte van de hond

6

jillyvanilly schreef:

Als je lid bent van de labrador de NLV hebben ze daar genoeg logo's met alleen een shiloutte van de hond

Ik was lid van de NLV, bij onze vorige labrador. Nu niet meer, maar heb nog wel wat oude Labrodor Post edities liggen waar ook dergelijke silhoutes instaan. Is een goed idee, helemaal super, dank je wel!