1 Laatst bewerkt door Annekehil (25-03-2011 11:47)

Onderwerp: Wat 'n knoepert jonguh!

De klant belde met het verzoek of ik een New Kids taart wilde maken voor haar man die 44 jaar wordt en fan is. Ik had nog nooit van ze gehoord, onze kids zijn nog net te jong, maar tuurlijk wil ik dat.... Wist ik veel. Ik kwam er achter dat de New Kids alles behalve netjes zijn en dat alles om 'taal' draait en schieten in alle vormen die er maar bestaan.

Ze wilde graag ' Wat 'n knoepert jonguh' op de gele taart, niet veel budget en omdat het maar een klein taartje is (20 x 20cm) heb ik er voor gekozen om vuur en een bom de hoofdrol te laten spelen en wat printjes te gebruiken in 'slordige' fotolijstjes.

Pff na alle romantische pastelkleuren en taartjes van de afgelopen week deze 'knaltaart':

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DWFZAAFA.jpg

2

Re: Wat 'n knoepert jonguh!

hij is leuk!  :thumb:

3

Ik ken the new kids ook niet maar de taart is leuk.
Vooral de vlammen vind ik mooi!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

4

Hihi, inderdaad errug anders! maar goed bedacht :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Hoe heb je die vlammen gemaakt?

6

iemand van 44 die fan is van de new kids....zucht....

maaaaaar.....jij hebt wel een leuke taart gemaakt!!!  :thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

7

Yonesca schreef:

Ik heb hiervoor oranje en gele marsepein gemarmerd en er vervolgens met de cricut vlammen van gesneden. Hiervoor had ik een plaatje voorbeeld van internet geplukt.

Natuurlijk heb je hier geen cricut voor nodig want je kunt het prima uitsnijden/knippen!

8 Laatst bewerkt door Annekehil (16-05-2011 11:53)

Kadohke schreef:

iemand van 44 die fan is van de new kids....zucht....

maaaaaar.....jij hebt wel een leuke taart gemaakt!!!  :thumb:

Erg he. Wijsheid komt met de jaren maar bij deze man niet  :+  Ik snap de humor niet van deze cast en vind er dus weinig aan  :/ Vind het ook niet mijn mooiste en leukste taart ooit   :nooo

9

Annekehil schreef:
Yonesca schreef:

Ik heb hiervoor oranje en gele marsepein gemarmerd en er vervolgens met de cricut vlammen van gesneden. Hiervoor had ik een plaatje voorbeeld van internet geplukt.

Natuurlijk heb je hier geen cricut voor nodig want je kunt het prima uitsnijden/knippen!

oe....puur interesse....wat zijn jouw instellingen en favo spul om perfect te snijden met de cricut...met nog steeds op zoek naar de perfecte combi!

10

Ik gebruik het liefste marsepein of fondant als het nog gegeten moet worden en anders gumpaste. Frosty gaat de ene keer super en de andere keer  :mad: 

Pressure standaard op medium en ik heb gemerkt als ik gedetailleerd moet snijden dat dat het beste met een high speed gaat en anders staat 'ie op medium. Mijn theorie is dat als het op langzaam staat hij de boel gaat verslepen. Met snel raced het mesje erdoorheen en heeft het geen tijd voor slepen. Denk ik  :+

11

en pressure??

12

Pressure standaard op medium