1

Onderwerp: werkbeschrijving Mario Bros 3D

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar de werkbeschrijving van Mario Bros van Debbie Brown. Ooit heb ik het boek op Picasa zien staan, maar nu kan ik de beschrijving niet meer vinden. Ik zou deze taart graag maken voor mijn zoon die op 10 april 10 jaar wordt. Wie o wie kan mij aan de beschrijving helpen. Mijn dank is groot.

Groetjes Natascha

2

Re: werkbeschrijving Mario Bros 3D

Weet je misschien in welk boek dit staat? Dan kan ik even voor je kijken :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Hij staat in lovable character cakes, maar op picasaweb hebben alle albums maar 48 foto's en daar staat deze dan niet bij..........ik heb ze wel ooit via picasa op mijn computer gezet, maar weet niet meer via welke picasalink..........
Mail me maar als ik de pagina's naar je door moet sturen.

4

Dank jullie wel voor de moeite. Ik heb hem inmiddels gekregen van Karin.
Groetjes Natascha

5

Omdat ik meer mails heb gekregen heb ik ze online gezet. Als het goed is kun je ze via deze link: https://picasaweb.google.com/karin.bals … directlink
bekijken/downloaden..............

6

zoooooo super!!!!!
heb hem ook even gemaild naar huis :Y

thnx. :thumb:

Groetjes, Franka

7

Fibi schreef:

zoooooo super!!!!!
heb hem ook even gemaild naar huis :Y

thnx. :thumb:

Geweldige reactie van je!
Ben bang dat we binnenkort via picasaweb niet zo heel veel meer kunnen downloaden, zag dat ik al heel veel favorieten mis.............copyright enzo............jammer, maar ergens klopt het natuurlijk ook wel.

Ennuhh..............ik wil wel de resultaten zien!!!! :Y  :Y

8

Karin09 schreef:

Omdat ik meer mails heb gekregen heb ik ze online gezet. Als het goed is kun je ze via deze link: https://picasaweb.google.com/karin.bals … directlink
bekijken/downloaden..............

Nogmaals bedankt voor je link Karin.
Heb de boel opgeslagen en als ik eens zin en tijd heb, print ik alles als en heb ik een mooi boek bordevol ideeën en tips.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)