1

Onderwerp: Cake push-ups

Is deze link al eens voorbijgekomen bij de push-ups?

http://www.mycakeschool.com/member/vide … ss/?p=4057

Re: Cake push-ups

Wat een geweldig idee!!! zullen ze ook in Nederland te koop zijn?

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

3

jep.. is al n heel topic over om ze te bestellen.. maar die is eergister gesloten dacht ik..
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=142107

4

Leuke link!

5

Ik denk dat de dames die een bestelling hebben gedaan,
hier veel aan hebben.

Ikke wel  :lol:

Live life to the max!!!!

6

Voor de dames die ze besteld hebben is dit zeker leuk.
Maar de chocolade stekertjes zijn ook leuke CC toppers en voor meer dames misschien een leuk idee....

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

Ik kende deze ook nog niet! Ik heb hem toegevoegd op mijn linksite, er staan nog veel meer leuke how-to's op namelijk :) Fijn dat jij hem gevonden hebt  :thumb:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Leuk dat jullie 'm nog niet kenden.

Alle eer gaat naar mijn lieve vriendinnetje Kristel die mij deze link heeft doorgestuurd.

9

Geweldig! Krijg er al helemaal zin in om er aan te beginnen!

Groet, Jolanda

10

Jozien schreef:

Ik kende deze ook nog niet! Ik heb hem toegevoegd op mijn linksite, er staan nog veel meer leuke how-to's op namelijk :) Fijn dat jij hem gevonden hebt  :thumb:

Mmmm, begrijp ik nou goed dat je , voor 30 Dollar ,  " Member" moet worden wil je de tutorials kunnen zien ?

Carpe Diem !

monique63 schreef:
Jozien schreef:

Mmmm, begrijp ik nou goed dat je , voor 30 Dollar ,  " Member" moet worden wil je de tutorials kunnen zien ?

Als je lid bent kan je meer tutorials zien en zal je moeten betalen.
Maar er verschijnen regelmatig tutorials  op die je kan zien waarvoor je geen lid moet zijn.