1

Onderwerp: dust vraagjes

hoi,
voor een paarse taart met zilver wilde ik wat stipjes en letters dusten met zilver of paarse glitters.
om uit te proberen heb ik een  stel paarse probeersels uitgestoken.
heb gedust [ alles zonder water of alcohol] met rainbow dust metallic light silver . was prachtig maar wilde daar een paarse gloed over met rainbow dust stardust grape. maar dat werd niet mooier .
ook apart vond ik dat niet mooier worden heb het ook geprobeerd met glacier violet. een soort parelmoer..
maar het mooiste was toch de eerste . wilde daarover jewel silver doen. voor nog meer zilver glitter effect net als bij ron ben israel.
maar  het pakt niet de jewel silver blijft er niet op zitten.
heeft iemand tips?
gr.

2

Re: dust vraagjes

Jewel silver is eentje uit de serie van Decorative sparkles, dat is meer om een beetje te strooien, het is niet echt om te dusten zoals de rainbow dust.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

bedankt,
maar hoe krijg ik hem dan wel extra bling bling ?
alleen jewel silver ?
even uitproberen

4

Ik gebruik daar magic sparkle van SK voor:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/glan … -p-57.html (ik hou stiekem niet zo van de decorative serie; ik heb liever eetbaar spul op mijn taart ;))

5

o dat is goed dat je het zegt ik dacht dat je jewel silver wel kon eten.

6

Nou, je kùnt het wel eten - soort van dan. Het is niet giftig zeg maar, en ik ben van de eetbare glimmers. Maar je loopt niks op hoor, als je het wel eet. Ik zeg altijd: 't Is spannend de volgende dag op het toilet :+

7

haha je maakt het wel spannend grapjas, ben benieuwd dan morgen,
zal gelijk mijn dochter ook waarschuwen want we waren samen aan het kliederen [en proeven]
gr.

8

Nou ja, het zijn glitters die niet verteren he :P

9

Hoi Marianne,

Ik probeerde meer informatie te achterhalen mbt de lustre dusts van CK, maar krijg nogal dubbele informatie of het nu 'edible' is of niet (iets in de trend van 'in de States niet, maar in Europa wel'....

A penny for your brilliant thoughts?

Groetjes!

Take a walk on the cake side of life

10

Ik ken de lustre dusts van CK niet, ik gebruik de Magic Sparkles van SK, dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen :)