1

Onderwerp: Hellup!!!

ik heb zondag een biscuit gebakken en gevuld met bbr, mandarijntjes (uitgelekt) en slagroom (zonder klopfix)
maandag de taart afgedecoreerd en in een taartdoos de koeling ingegaan om vanochtend op te eten.

nu wil ik hem uit de koeling halen en zit er precies op de rand van de taart een hele natte plek in de taartdoos....

Kan ik dit nog meegeven en wat kan er gebeurt zijn?
ik ben wel erg royaal met de vullingen altijd maar gebruik in dit geval wel een dijkje van mbc.

N-Joy Cakes

2

Re: Hellup!!!

ik las laatst ergens dat de vulling dan door het biscuit naar beneden zakt en daar eruit komt. Volgende keer misschien wel klopfix gebruiken?  :think: De taart zal toch nog wel eetbaar zijn denk ik, maar ja, ziet er natuurlijk niet zo mooi uit :nooo

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Jeetje, en dat natuurlijk net bij een taart die je voor een ander hebt gebakken!!  :s  :s  HEUUUUUL vervelend. Tja, ik kan niet voor jou beslissen hoe jij wenst om te gaan met jouw klanten... ken de klant ook niet. Daarom kan ik je alleen:

Veel wijsheid en sterkte toewensen met die super vervelende probleem.
:Y  :Y  :Y

Groetjes.

Met zoete groet! Akire

4

gelukkig is het voor mama puur als aansnij taart maar maakte me meer druk om het biscuit.

het is echt alleen langs de rand bij de marsepein, maar de marsepein zelf zit er nog wel strak op.

N-Joy Cakes

5

taart smaakte goed, zag er nog precies hetzelfde uit en geen vulling door biscuit heen gelopen......

zou het dan toch condens zijn geweest  :s

N-Joy Cakes