1

Onderwerp: vlechtjes maken met sugar craft gun ,hoe?

hallo, ik heb net een sugarcraftgun aangeschaft, mooie dingetje, maar hoe maak je nu vlechtjes, ik zag op een site vlechtjes ervan, maar is dat gewoon e draadjes in elkaar draaien .of zit daar zo'n dingetje bij die erin doet, die kon ik niet ontdekken,
alvast bedankt.o ja nog een vraagje als je een puzzeltje maakt en je omleint het, doen jullie dat lijntje dan plat drukken of gewoon er zo op zetten.bedankt.

2

Re: vlechtjes maken met sugar craft gun ,hoe?

Het vlechten is mij niet gelukt ;) Dus ik denk dat dat gewoon losse draadjes zijn die ze in elkaar hebben gevlochten.

Als ik een puzzelplaatje maak leg ik de draadjes er eerst tegenaan, als ze teveel uitsteken neem ik of een kleinere maat of ik druk ze iets plat.
Ik druk zoiezo er even tegenaan, tegen de zijkant, zodat hij goed tegen het fondant/marsepein aan komt en blijft plakken

Succes!

Het 'klavertje 3' schijfje gebruik je daarvoor. De uiteinden draai je tegen elkaar in, zodat het op touw lijkt.

Groetjes Karine

4

super, bedankt voor jullie antwoorden.

5

Ik druk de lijntjes ook tegen het puzzelplaatje aan. Voor een vlecht maak ik drie afzonderlijke sliertjes en daar maak ik een vlecht van.