1

Onderwerp: deuvels in de taart maar hoe daarna eten dan?

Voel me heel dom dat ik dit vraag hoor, maar ik ben nog helemaal niet zo wijs in de taartenwereld. Maar wat ik me afvraag is als je gaat stapelen dan doe je deuvels in je taart. Maar als iemand die taart dan wil gaan opeten heeft ie toch deuvels in zijn taart? Wat gebeurd daar dan mee? vertel je dat aan je klanten zodat ze die er wel uithalen voor ze de taart snijden of opeten? wat moet ik me er bij voorstellen??

2

Re: deuvels in de taart maar hoe daarna eten dan?

Die kan je er heel makkelijk uit halen hoor. Meestal al voor het snijden.

ohh dus die kunnen zij er dan gewoon uithalen? diegene voor wie je de taart heb gemaakt? ik dacht al. Is wel leuk zo taart maar een taart met stokjes erin is niet zo lekker haha.....

4

Ik zorg altijd voor een contrasterende kleur en er bovenop ook altijd wat icing. Zo zijn ze makkelijk te detecteren in de taart :).

Jacqueline

5

Die kan je er toch gewoon uitpeuteren? Dan zitten er wat gaatjes in de taart, geeft toch niet? Net als met kaas: het lekkerste zit tussen de gaten ,haha!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

haha ja zo denk ik ook. Maar goed vroeg me toch even af hoe jullie dat doen als jullie voor een ander taart maken.....

7

of kitkat/chocosticks gebruiken en lekker er in laten zitten :9

If life gives you lemons, make lemoncurd.

8

En ik vermeld het altijd aan de klant: Let op er zitten stokjes in!

En idd, zodra de boventaart eraf gaat, zie je de stokjes wel zitten.

Ik gebruik ook vaak een stokje om een boetseersel te stutten.
zelfde verhaal.

mama-tijd = tijd voor taart!!