Re: Weer een koelkast kijken moment....
conny4u schreef:gertieneke schreef:Ik vind ze allebei weer geweldig, maar de hondjes-taart vind ik het allerleukst
![]()
Even een "blonde" vraag, zetten jullie de taart met fondant en al dan zo in de koelkast ? Zonder doos of met ? Maar gaan je decoraties van fondant er dan niet " aan" ?
Ik ben een beetje het wel-of-niet-in-de-koelkast spoor kwijtMijn gaan bijna altijd in de koelkast..omdat ik er vullingen in doe die er in moeten..
Ik heb een hele grote taarten koelkast en daar staat verder niets anders in..
Mijn taarten gaan zo met het plankje in de koeling hoor... wel op standje 1Dank je wel voor je uitleg, ik durf eigenlijk alleen de vullingen te gebruiken die niet in de koeling hoeven, omdat ik niet weet waar ik ermee heen moet als ze klaar zijn Heb wel plaats in mijn koelkast voor het afsmeren en zo maar niet voor de hele toren Maar in geval van nood, kan ik hem dus leeg halen en op standje 1 zetten
ja hoor dat gaat dus prima...
alleen omdat ik veel op bestelling bak en een bedrijf ben vind ik het belangrijk om aparte koelkasten te hebben voor de taarten....
Vindt het niet kunnen om taarten voor klanten (ook voor mezelf niet hoor hahahaha
) Tussen de chorizo en andere etenswaren te zetten....
Vandaar dus aparte koelkasten in mijn atelier

Maar hij is dan ook zooo lief, die hondjes zijn om op te vreten!!