1

Onderwerp: blokzakken, waar haal je dat??

weet niet of het hier goed staat... maar ik wil graag cupcakes maken voor het afscheid op het kdv.. maar dan moet ik ze dus per stuk verpakken... nou heb ik weleens gelezen over blokzakjes... maar waar halen jullie die?? en welk formaat moet ik dan hebben.

of kokers ofzo en welk formaat moet ik dan hebben.
ik zou er 60 nodig hebben.

groetjes wendy

groetjes Wendy

2 Laatst bewerkt door Siep (18-03-2011 20:32)

Re: blokzakken, waar haal je dat??

De kokers heb ik een keer via de webshop besteld http://www.deleukstetaartenshop.nl/kart … -2514.html

De zakjes haal ik bij die winkel die vroeger euroland heette, hoe heet die winkel nou ook alweer? Enfin, daar heb je zakjes bestemd voor wenskaarten en die doen het heel goed voor het verpakken van cupcakes.

En anders Paardekooper verkoopt DE blokbodemzakjes, maar alleen in grote aantallen.

Nee, ik heb het wel goed, die winkel heet wel euroland (heette vroeger anders in de guldentijd, iets met knaken :s

vragen over verkrijgbaarheid oid,
[move]--> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Ik heb de zakjes bij de Sligro zien liggen.

Groetjes van Veerle

Groetjes van Veerle

5 Laatst bewerkt door luukske (19-03-2011 13:18)

ik heb ze afgelopen week in duitsland gehaald, waren meen ik 10 voor 1,50 euro of 2 euro....
indien je er nodig hebt, pb me maar.

6

Siep schreef:

Nee, ik heb het wel goed, die winkel heet wel euroland (heette vroeger anders in de guldentijd, iets met knaken :s

Knakenland :D

*sorry kon het niet laten*

Liefs, Zanoni

7

Zanoni schreef:
Siep schreef:

Knakenland :D

*sorry kon het niet laten*

:lol:  :lol:  :lol: thanx zanoni