Onderwerp: Mijn taarten van februari; kamperen, ICE trein en soort PIP/Olilily
Mijn buik begint nu toch echt een beetje in de weg te zitten en kan niet meer zo lang achter elkaar staan, dus vind eigenlijk dat mijn taarten er alleen maar op achteruit gaan... Heb er ook geen geduld meer voor en als ik aan de eind van de dag de keuken zie, heb ik het al helemaal gehad. Maar als ik de taart eenmaal aan iemand heb gegeven, heb ik toch een beetje een voldoening...
Maar hier mijn parade van februari:
- De eerst taart was voor mijn schoonvader; de poppetjes op de taart moeten mijn schoonouders voorstellen die aan het wandelen zijn tijdens de Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella die ze vorige jaar gelopen hebben...
- De tweede taart die ik gemaakt had was voor mijn stiefvader; hij is zelf machinist en gek op ICE treinen, die hij zelf ook wel eens rijdt.
- En de laatste taart van deze maand was voor een uitje met oud klasgenoten en ik had beloofd om voor het toetje te zorgen. Wilde nogsteeds een keer een taart maken met openslaande punten en kon niet echt een thema verzinnen, dus ging voor een neutralere look. Uiteindelijk een beetje PIP/Oliliy achtige stijl geworden...
De maand maart is ook alweer bijna voorbij en ben nu nog druk bezig met 1 taart, had alleen even een pauze voor mezelf ingelast. Helaas wilde ik in het begin van de maand ook nog een andere taart maken, maar doordat de verjaardag plosteling een week eerder werd verplaatst, had ik daar geen tijd meer voor. Denk dat ik die taart nu in mei ga maken, want dan heeft dezelfde persoon een housewarming. Daartussen zullen er geen taarten meer komen, ben ondertussen 38 weken zwanger en denk dat ik straks even mijn handen vol aan de baby heb...
Ik zal nog ergens volgende week de taart van vandaag posten. Bedankt voor het kijken en post vooral ook jullie taarten, vind het altijd leuk om te kijken, te bewonderen hoe goed sommigen zijn en natuurlijk ideeen opdoen voor nieuwe taarten!!!