1

Onderwerp: Koekjes, (cup)cakes, muffins, taarten, bonbons, ...

Hallo,

Wie heeft er zin om mijn recepten-blogje eens te bekijken op http://smulhuisje.blogspot.com ?
Ik ben er nog maar net mee gestart dus veel staat er nu nog niet op (maar toch al enkele receptjes en veel foto's), maar ik voeg er zeer geregeld wat aan toe!

De bedoeling is dat ik m'n keukenavonturen deel met wie er ook maar geïnteresseerd is! Vooral zoete creaties, maar af en toe zeker ook iets hartigs!

Ga zeker eens een kijkje nemen en maak gerust ook wat reclame! ;) :D

Groetjes,
Eva

2

Re: Koekjes, (cup)cakes, muffins, taarten, bonbons, ...

Ziet er gezellig uit, leuke foto's van de kids :)  :)

3 Laatst bewerkt door Mirjam5 (18-03-2011 19:24)

In deze rubriek kan je recepten posten. Dit is meer voor de www
Ik meld je wel even

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Hoi Eva,

Wat staan er lekkere dingen op jouw blog. Ik ben volger geworden. Ik heb net als meer dames hier op het forum ook een blog. Er zijn daar wat topic over geweest en die zijn hier, hier, hier te vinden.

Wat ook handig is om je blog meer bekendheid te geven is volger van andere blogs te worden en op die blogs ook reacties achter te laten.
Ik heb een tijdje terug een Blog*a*Round geintroduceerd in blogland om op die manier andere blogs in de schijnwerpers te zetten en aangezien ik je blog erg leuk vind ben jij deze week mijn Blog*a*Round. Wil je weten hoe of wat daarover dan klik je hier.

Nou ik hoop dat je meer volgers erbij gaat krijgen en wens je veel blogplezier toe.

Tot blogs

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.