Onderwerp: Nee oma, het is geen beeldje, maar een taartje!!!
Voor de oma van mijn collega, die 92 jaar werd! Respectabele leeftijd, hoor. Maar alleen dacht oma dat het een beeldje was!!!! Na een aantal keer te hebben uitgelegd, dat het een echt taartje was, bleef ze toch stug tegen meerdere mensen zeggen, dat ze een beeldje van haar kleindochter had gehad.
Gelukkig kwam de boodschap uiteindelijk toch nog door en heeft ze hem de volgende dag samen met personeel van het verzorgingstehuis lekker opgegeten. Stel je toch voor, dat het taartje op het dressoir of op de vensterbank lekker in de volle zon als beeldje was neergezet .......
!!!

Mijn Klein & Fijnparade heb ik in de betreffende rubriek gezet. Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!
en wat een mooie kleur
,sla um ff op als het mag,eind van de maand een 93 jarige,waar ik werk ,vind deze erg leuk,en welke kleur is dit .
? Zowieso Burgundy van Wilton en had ik daar nou wat blauw of violet bij gedaan?? Oh, wat stom dat ik dat niet meer weet!!!!......Ja, violet volgens mij. (Moet toch 's leren, dat soort dingen op te schrijven
!)