1

Onderwerp: please wie kan me helpen?

ik  moet voor maandag 28 cc af hebben met botercreme gespoten. Ik heb de botercreme nu af en wilde vanavond de cakes gaan maken. Maar hoe kan ik dit het beste invriezen? kan ik de toeven al spuiten? het moet maandag af zijn maar helaas heb ik zondag namelijk geen tijd.

Re: please wie kan me helpen?

Ik heb je even gemeld want je staat in de verkeerde rubriek.
als het kan zou ik de botercreme en de cc los van elkaar invriezen en er zondag uithalen.
En dan maandag de toeven spuiten...

3

Je staat in de verkeerde rubriek aar ik heb je gemeld.

Heb je zaterdag tijd? Dan kun je de cc's zaterdag bakken en in een taartdoos bewaren. De botercrème kun je dan ook zaterdag maken en dan maandagochtend vlug toeven spuiten. Dat neemt niet zoveel tijd in beslag.

Volg je hart...want dat klopt!

4

Waarom neem je dan de opdracht aan?  :think:

5

Als hier toch al een aantal vraagjes staan kan mijne er ook wel bij   :rolleyes:

Woensdag wil ik cupcakes hebben, maar al vroeg in de morgen...
De cakjes maak ik maandag en vries ik een nachtje in...kan ik dinsdag de toeven spuiten, en dan een nachtje bewaren? Of zakt dit in?

Dankjewel!

6

bedankt voor de tips!!!! Denk inderdaad dat ik zaterdag dan de cc maak, en dan inderdaad maandagochtens spuit. Maar invriezen geheel is dus geen optie begrijp ik.

@karin: het is voor mijn neefje, dus tja daar moet je wel tijd voor maken!!

7

Irma_1991 schreef:

Als hier toch al een aantal vraagjes staan kan mijne er ook wel bij   :rolleyes:

Het is beter een eigen topic te openen.

Irma_1991 schreef:

Woensdag wil ik cupcakes hebben, maar al vroeg in de morgen...
De cakjes maak ik maandag en vries ik een nachtje in...kan ik dinsdag de toeven spuiten, en dan een nachtje bewaren? Of zakt dit in?

Dankjewel!

Gewoon maandag bakken en dinsdag de toeven spuiten en woensdag uitdelen. Niet invriezen, is niet nodig.

Volg je hart...want dat klopt!

8

Bedankt Monique!

Invriezen is dus helemaal niet nodig? Vanaf maandag dus gewoon bewaren in een koektrommel oid? Sorry van het posten van mijn vraag hier, zal de volgende keer een eigen topic openen!

Groetjes Irma

9

de parade is om je cupcakes te showen... vragen over de decoratie horen in die rubriek thuis...dus verhuis ik je topic die kant op