Onderwerp: Oeps, ook verkeerde volgorde
Hallo,ik had al gepost, en stel me nu pas voor eerst wil ik graag even zeggen, dat ik het geweldig vind, om zo belangeloos deze site op te zetten, en iedereen keurig proberen tips en advies te geven, wát een werk, dan moet t toch wel verslavend zijn he
Ik ben Yvonne 48 jaar 2 grote kinderen waarvan een dochter de deur al uit is
Totaal verslaafd aan alles wat met marsepijn en bakken te maken heeft
Heb 7 jaar een eigen winkel gehad, woon en tuindecoratie, fantastisch om te doen ,door omstandigheden moeten stoppen, ik zit nu al 4 jaar te broeden op,wat ik verder moet gaan doen...ik verkoop nl ook kerstbomen in dec, zeer druk dan en megagezellig
Daardoor kan ik niet een andere baan combineren, dec ben ik niet beschikbaar, en je baas ziet je aankomen...
Ik heb een enorme ruimte over aan me huis, apart, met eigen opgang, (die nu al volstaat met allerlei spullen, want wat word je hebberig van alles, elke keer denk ik weer, ik ben nu eindelijk uitgekocht, en ja hoor, ik zie weer dingen die ik hebben moet blijft dat onder de ervarenen van jullie ook??
Paar keer workshop gevolgd, en veel taarten gebakken,nog nooit verkocht, dáár ben ik nog te onzeker voor, en weet nu wat ik ga doen, juist... workshops geven!
kan me eigen tijd dan indelen en me pand word ook weer gebruikt.
Ben me nu aan t verdiepen over hoe en wat, en wil nog een paar cursussen volgen!Ondernemers bloed kruipt toch door, en vind het zeer prettig met enthiousiaste mensen om te gaan.
Mede dankzij dit verslavende forum is t zo ver gekomen, wat megagezellig hier, en petje af voor de wijze waarop iedereen hier met elkaar omgaat! Tips en ideeen van harte welkom..
Vraagje nog, ik groei wel (een beetje veel), omdat ik t zelf ook allemaal zo zalig vind hebben jullie dat ook??
Hartelijke groet