Onderwerp: zo trots nu yoshi en mario op de taart staan...

Vandaag de taart van de al eerder getoonde mario en yoshi gemaakt..
ben zelf wel erg blij met het resultaat...oefening baad kunst, taarten worden steeds mooier en strakker...
De klant die hem bestelde was enorm blij dus daar werd ik ook wel vrolijk van...
heb helaas geen foto gemaakt voor dat ik hem bespoot met de glansspray, dus heb alleen een foto nog met maizenarestjes....denk dat jullie daar wel door heen kunnen kijken ;)
heb de mensen die de taart hebben gevraagd om nog een extra foto te schieten zodat ik ook een heb zonder de maizenarestjes....
heb 40 euro voor de taart gekregen vond ik wel een redelijke prijs voor iemand die nog maar een tweede bestelling heeft gedaan....
ben benieuwd naar jullie reacties...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HODDSPZ7.jpg

2

Re: zo trots nu yoshi en mario op de taart staan...

mooie taart en vind dat je er gerust om meer kon vragen :thumb:  ik zou zeggen 70 euro.
Maarjaah begrijp je punt maar je hebt er veel uren voor moeten zitten geloof ik. :think:

Groetjes Fabiola xx

3

Ik vind hem heel erg leuk geworden, je mariopoppetjes zijn goed gelukt. Knap hoor!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

4

mooi hoor!! :)

Antiskatje schreef:

mooie taart en vind dat je er gerust om meer kon vragen :thumb:  ik zou zeggen 70 euro.
Maarjaah begrijp je punt maar je hebt er veel uren voor moeten zitten geloof ik. :think:

70 euro?? :s  Dat zou ik echt nooit betalen voor een taart. Ik vind dat persoonlijk echt veel te veel voor een taart, hoe mooi de taart ook is.

@ miranda, je taart is erg leuk geworden. vooral yoshi vind ik leuk geworden.

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

6

Het is echt mooi geworden. Het is zeker veel uren gewerkt ! € 40,- is weinig als je al veel meer taarten maakt. Maar..inderdaad..oefening baart kunst.  :Y  :Y  :Y

Knap gedaan!! :thumb:

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

7

Antiskatje schreef:

70 euro is echt wel veel hoor dan ga je geen klanten hebben. 35-40 vind ik redelijk.

Mooie taart, vind de Mario bovenop echt super leuk!

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

8

Mooie taart zeg, knap geboetseerd !

Groetjes, Conny

9

MamaAlisha schreef:
Antiskatje schreef:

70 euro is echt wel veel hoor dan ga je geen klanten hebben. 35-40 vind ik redelijk.

Ehhh... Ik weet uit ervaring dat dat niet helemaal waar is. Wat een taart voor de een waard kan zijn, hoeft dat voor een ander bv niet te zijn.
Ik vind 40,- ook aan de lage kant.

Oh en je taart is :thumb:

allemaal enorm bedankt!!!!
ja wat is laag was met 40 euro eigenlijk al erg blij...en waar het allemaal omgaat is dat ik gewoon enorm veel plezier heb gehad bij het maken van deze taart...
ik ben ook bang dat als ik 70 euro voor iets vraag ik het niet krijg, of geen nieuwe opdracht ik zou het er zelf idd niet voor over hebben om een taart te kopen van 70 euro...maar ik kan me voorstellen dat dat erg persoonlijk is...

11

hoi, leuke taart hoor!,

voor heoveel personen is de taart?
als ik de prijzen hier zo lees ben ik bang dat ik veel te weinig vraag.

12

Op de eerste plaats een groot compliment voor je super mooie taart.  :thumb:  :thumb:
Ik ben nu zelf een klein jaartje aan het oefenen en bak veel voor collega's. Omdat ik nog lang niet zo goed ben als jullie, is het bij mij kostendekkend (ookal ben ik gem 2 à 3 dagen met een taart bezig).

Maar ik dacht zelf dat je in principe een prijs hebt voor bijvoorbeeld een ronde taart van 25 cm en een prijs voor een ronde taart van 20 cm, en als je die gaat stapelen, dat je dan gewoon die twee prijzen bij elkaar optelt. Plus dan misschien nog wat extra's voor geboetseerde figuurtjes. Of denk ik nu echt veel te simpel ?  :think:
Ik vraag me namelijk al langer af, hoe je een taart moet berekenen.

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

13 Laatst bewerkt door Gitty (17-03-2011 09:13)

Erg mooi geworden!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

14

Suus bakt taart schreef:
Antiskatje schreef:

70 euro?? :s  Dat zou ik echt nooit betalen voor een taart. Ik vind dat persoonlijk echt veel te veel voor een taart, hoe mooi de taart ook is.

@ miranda, je taart is erg leuk geworden. vooral yoshi vind ik leuk geworden.

Nou ik wel het is een stapel taartje en als je bij taarten site's gaat kijken vragen ze ook voor zulke taarten dat bedrag en zkr omdat er veel werk in zit.
40 euro is veelste goed koop en ik zou er zkr voor al dat werk er voor betalen wat het ziet er top uit.
dat is dan erg jammer dat ze niet zoveel zou betalen dan geloof ik dat je bijna gwn een simpel taartje mee zou krijgen als jij een taart zou kopen.

Jammer hoor misschien een tip veel googlen.... :thumb:

Groetjes Fabiola xx

15

MamaAlisha schreef:
Antiskatje schreef:

Mooie taart, vind de Mario bovenop echt super leuk!

Haahahah nou ik heb genoeg klanten die dat ervoor betalen.
Misschien ook een tip voor jouw kijk op andere taarten site's dan zul je vanzelf zien dat dat een normale prijs is. ;)

Groetjes Fabiola xx

16

angelz schreef:
MamaAlisha schreef:
Antiskatje schreef:

Ehhh... Ik weet uit ervaring dat dat niet helemaal waar is. Wat een taart voor de een waard kan zijn, hoeft dat voor een ander bv niet te zijn.
Ik vind 40,- ook aan de lage kant.

Oh en je taart is :thumb:

eindelijk iemand die het met me eens is....

Groetjes Fabiola xx

17

willekevos schreef:

hoi, leuke taart hoor!,

voor heoveel personen is de taart?
als ik de prijzen hier zo lees ben ik bang dat ik veel te weinig vraag.

Nou meid als je taarten top en lkkr zijn zou ik als ik jouw was gwn wat gaan googlen en dan zul je van zelf zien wat redelijke prijzen zijn.

Groetjes Fabiola xx

18

AlexandraB schreef:

Op de eerste plaats een groot compliment voor je super mooie taart.  :thumb:  :thumb:
Ik ben nu zelf een klein jaartje aan het oefenen en bak veel voor collega's. Omdat ik nog lang niet zo goed ben als jullie, is het bij mij kostendekkend (ookal ben ik gem 2 à 3 dagen met een taart bezig).

Maar ik dacht zelf dat je in principe een prijs hebt voor bijvoorbeeld een ronde taart van 25 cm en een prijs voor een ronde taart van 20 cm, en als je die gaat stapelen, dat je dan gewoon die twee prijzen bij elkaar optelt. Plus dan misschien nog wat extra's voor geboetseerde figuurtjes. Of denk ik nu echt veel te simpel ?  :think:

Neeeh precies je hebt het helemaal goed zo moet je het berekenen.
Ik weet niet hoe andere het doen maar uit ervaring van andere medebaksters die berekenen het ook soow.
Maar ieder z'n eigen ding maar zo doe ik het ook..

Groetjes Fabiola xx

19

AlexandraB schreef:

Neeeh precies je hebt het helemaal goed zo moet je het berekenen.
Ik weet niet hoe andere het doen maar uit ervaring van andere medebaksters die berekenen het ook soow.
Maar ieder z'n eigen ding maar zo doe ik het ook..

Groetjes Fabiola xx