1

Onderwerp: bakplaat met hoge opstaande rand

Ik heb gegoogeld en gezocht in winkels maar die ik wil die zie ik niet.In het boek van Peggy Porschen hoe versier ik een koekje heb ik hem gezien.Ik heb 't nodig voor Petit Fourtjes .
Weet iemand van de dames waar ik zo'n plaat zou kunnen kopen?
Hij is 30x40 cm.

groetjes van Ann

2 Laatst bewerkt door Idelet (16-03-2011 20:30)

Re: bakplaat met hoge opstaande rand

Volgens mij hoort dit niet in de babbel omdat dit met het bakken te maken heeft. ik ga je ff melden

O ja, op je vraag terug te komen: gebruikt Peggy niet iets van Silverwood?

http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … =0&y=0

weet het niet zeker, poosje geleden dat ik het boek heb gelezen

3

Ik heb ooit een braadslee gekocht bij de Lidl die die maat heeft. Was dun metaal dus ook prima om cake in te bakken. (En past precies in het rek van mijn oven :Y ) Maar je kan ook een gewone vierkante bakvorm gebruiken.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Is het niet gewoon een braadslee, die zijn ook dieper dan de normale bakplaten. Of anders je eigen plaat verhogen met bakpapier ?

Christine.

5

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Idelet schreef:

Volgens mij hoort dit niet in de babbel omdat dit met het bakken te maken heeft. ik ga je ff melden

O ja, op je vraag terug te komen: gebruikt Peggy niet iets van Silverwood?

http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … =0&y=0

weet het niet zeker, poosje geleden dat ik het boek heb gelezen

Sorry ik stond in dubio waar ik het in moest zetten.Maar het is al voor mij opgelost, bedankt. :thumb:

groetjes van Ann

7

Mirjam5 schreef:

Ik heb ooit een braadslee gekocht bij de Lidl die die maat heeft. Was dun metaal dus ook prima om cake in te bakken. (En past precies in het rek van mijn oven :Y ) Maar je kan ook een gewone vierkante bakvorm gebruiken.

Jammer die hebben ze nu niet meer,ik heb een vierkante bakvorm gebruikt, maar dacht dat zo.n bakplaat makkelijker was.

bedankt voor je berichtje. :Y

groetjes van Ann

8

keukentje schreef:

Is het niet gewoon een braadslee, die zijn ook dieper dan de normale bakplaten. Of anders je eigen plaat verhogen met bakpapier ?

Ik zal eens bij braadslee gaan zoeken.Mijn eigen plaat heeft schuine kanten,ik had een uidschuifbaar bakplaat gekocht maar daar kwam de cake niet hoog genoeg uit. :nooo

bedankt voor je berichtje. :Y

groetjes van Ann