1

Onderwerp: mijn eerste prinsessen taart (feedback graag)

mijn eerste prinsessentaartje gemaakt en nog steeds geen workshop gevolgd . vindt m niet verkeerd gelukt ..
heb m gevuld met vanille creme en abrikozenjam.

http://94.100.120.98/1260250001-1260300000/1260295501-1260295600/1260295572_5_eBeV.jpeg

2

Re: mijn eerste prinsessen taart (feedback graag)

Leuk gedaan, zeker voor een eerste barbietaart

Re: mijn eerste prinsessen taart (feedback graag)

Leuke taart :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

4

Re: mijn eerste prinsessen taart (feedback graag)

Dank jullie wel en ja vindt m zeker voor herhaling vatbaar erg leuk om te doen  :Y

5

Re: mijn eerste prinsessen taart (feedback graag)

Het ziet er heel erg leuk uit. Is er toch nog hoop voor mij. Ik heb ook geen workshop gevolgd

Groetjes van Monique
(op Hyves kan je mijn foto's van de taarten zien camosa.hyves.nl)

6

Re: mijn eerste prinsessen taart (feedback graag)

netjes!

7 Laatst bewerkt door Sorei (18-03-2011 07:17)

Re: mijn eerste prinsessen taart (feedback graag)

dank jullie en ja zeker is er hoop voor jou Carmo
het viel mij eigenlijk mee deze althans
heb alles tot nu toe zelf gedaan. En als ik terug kijk zie heel goed een stijgende lijn . ook maak ik de fondant  van poedersuiker en gaat mij toch nog telkens goed af. Wel lees ik hier veel en haal hier ideeen op of ga z ehier zoeken vindt dit een super site

8

Re: mijn eerste prinsessen taart (feedback graag)

Wat een goed begin! OK, feedback..let op: alles positief bedoeld want het is een schatje

Wat voor vorm heb je gebruikt? Volgens mij geen wondermold, toch? Dat hoeft ook niet, maar je prinses heeft een brede derriére zo..moet ook niet geven, die heb ik zelf ook..

Verder zou ik óf plooien aan de onderkant van de jurk doen of een dunner randje. Je rand is nu zo massief dat jet lijkt alsof ze in een soort van brede buis-achtig iets zit in plaats van een mooie jurk.


Beetje kijken naar de afwerking nog..maar voor iemand die geen ws heeft gevolgd vind ik het een superprinses hoor!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

9

Re: mijn eerste prinsessen taart (feedback graag)

dankje en nee klopt ik heb geen wondermold heb gewoon een rond schaaltje gebruikt :o  zal volgende is proberen met plooien en kleiner randje alhoewel ik nog wel de zelfde schaal wil gebruiken
:Y
dank je Judy

10

Re: mijn eerste prinsessen taart (feedback graag)

Ik vinum leuk! Ik heb ook geen workshop gevolgd en me ook gewaagd aan een barbietaart (2x zelfs). Ik dacht...........dat wordt een makkie maar dat valt altijd tegen. Ik had de silverwood vorm van een collega geleend .......dat scheelde al een hoop snijwerk  ;) Maar als je jurk eenmaal lekker "hangt" is het afdecoreren wel heel erg leuk.

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest