1

Onderwerp: verward over hoeveelheid mix

Ik heb net een kapsel in de oven gezet, 28 cm, maar op de webshopmix staat 330 gr etc etc en op het schema van felicitaartjes staat 430 gr mix.
ik wist het even niet en heb maar 430 gr aangehouden, ik zie wel wat het wordt, maar verwarrend is het wel
Wat doen jullie hiermee?

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: verward over hoeveelheid mix

Ik zou 330gr hebben aangehouden maar met 430gr kom je ook vast goed uit. Mocht je taart 'overlopen'kun je hem altijd bij snijden!

Groetjes,
Daniela

3

nou na 30 minuten had ik een harde korst en flubberde de hele onderboel, nog maar wat langer in de oven dus, hij is wel goed geworden, maar niet megahoog, hij kwam net tot aan het randje, maar ja, als de smaak maar goed is

Alles goed???? nee 3 fout

4

De mix van de webshop is veranders qua hoeveelheden, zie etiquette, felicitaaetjes hanteert nog de oude hoeveelhden, maar beter teveel dan te weinig!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Als ik het nieuwe recept gebruik van de webshop heb ik echt te weinig. ik hanteer dus het oude zoals op de site van felicitaartjes.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

6

Ik gebruik ook het schema van felicitaartjes en let daarbij vooral op de inhoud in liters. Omdat mijn taartvormen een andere hoogte hebben.

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties