1

Onderwerp: mijn dartbord

Al eerder vertoond natuurlijk, maar hier mijn versie.
Het was een bestelling voor iemand die onder andere als hobby darten heeft.
Ik vind het altijd leuk om de ronde vorm van het onderwerp (dartbord in dit geval) voor een taart te gebruiken, die vaak van nature al rond is, zeg maar...

Hij is bekleed met marsepein en gevuld met een flinke laag zelfgemaakte aarbeienjam en botercreme met leomncurd erdoor heen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GH74MRUT.jpg

PS leve de sugar gun!!!!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

2

Re: mijn dartbord

Mooie taart hoor!! Horen de eentjes aan de ondezijde van de taart zo? Weet het niet hoor. Ben niet zo`n dartster!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

3

mooi hoor heel leuk gedaan.

4

heel erg mooi geworden....en wat een werk al die vlakken...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

5

Bakmams schreef:

Mooie taart hoor!! Horen de eentjes aan de ondezijde van de taart zo? Weet het niet hoor. Ben niet zo`n dartster!

Hihihihi, ja gek he van die getalletjes, ik hoop ook maar dat het goed is zo, heb een plaatje van internet gegoogled...

Ik zat al te denken terwijl ik bezig was: zo direct is het een heel speciaal linkshandig Vietnamees model ofzo, waar ik het plaatje van gebruikt heb??

Ik denk dat het een beetje typisch is omdat het van draad is in het echt en dus ergens aan vast gelast moet zitten.. ofzo. (ik dart dus ook nooit)

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

6

Wat knap nagemaakt!! Hij lijkt echt precies op een dartboard! Mooi hoor!

7

Je beredenering zou wel eens kunnen kloppen ja... misschien hebben we een (partner van) darter in ons midden die uitleg kan geven?

In ieder geval is je darttaart geweldig strak en goed gelukt!

Superlekkere vulling ook!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

ja die hebben we maar.................die is darten :lol:, ik vraag het morgen wel
verder is het een hele mooie taart en geen vietnamees dartbord voor linkshandige....

Alles goed???? nee 3 fout

9

Zal toch nog wel een aardig werkje zijn geweest al die nummers en vakken.

groetjes,natasja147

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Ik vindt het heel mooi hoor! Knap werk!

Groetjes Tweety!

11

Ik had nog geen eerdere versie gezien. Deze is perfect! Goed gedaan hoor!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

12

Wat een werk moet dat geweest zijn, maar schitterend gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Was het dartbord toch bijna 'ontsnapt'... maar deze knappe taart is ook een dik compliment waard :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

14

Hij is zo mooi!! Jan wist wel dat hij een verrassing zou krijgen maar niet wat:-)
Jan moest ff 3x kijken vanmorgen, hij vond hem prachtig en hij klopt helemaal! Geen vietnamees dartbord dus;-))))
De taart smaakte ook heerlijk en vooral naar meer. Jaja we hebben hem dus wel aangesneden, wel met pijn in m'n hart maar laten staan is ook zonde zoals je al zei. Jan was wel erg benieuwd hoe het zwarte marsepein zou smaken. Hij verwachtte een dropsmaak, maar helemaal verbaasd zei hij: "Huh, het smaakt gewoon ook naar marsepein"..hahaha.. Ik heb natuurlijk ook foto's gemaakt ( dan hebben we altijd de foto's nog;-)))), ook als hij doorgesneden is en je dus mooi de vullingen kunt zien. Misschien wil je die ook voor op je website?
Er vroegen al enkele mensen naar je kaartje dus wie weet...

Liefs Martinique en zeker tot ziens!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

15

ja, hij klopt helemaal hoor! (behalve dat er nog metalen randjes of de gekleurde vlakjes zitten, maar dat is wel een priegelwerkje!)
Mooi gemaakt hoor!

Mijn website: Presentaart

16

Deze is echt super gelukt!! Echt net echt!

Je hart fluitsert, luister goed!

17

Wauw, wat een mooie taart! Lijkt me erg lastig om het zo mooi gelijktmatig te krijgen

18

Jaaa heel gaaf, deze heb ik ook nog ergens opgeslagen, een echte stoere mannentaart!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

19

wat een werk. Mooi gedaan hoor.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

20

Knap gemaakt zeg! Net echt!