1

Onderwerp: HELP:mijn vanille CC`s mislukken keer op keer :(

wordt er helemaal tureluurs van  :nooo  maar mijn vanille CC`s mislukken nu al een hele tijd...ik bak met het recept van Nigella zowel die met als zonder toevoeging van baksoda...en ook het niet te mislukken recept van haar mislukt...die zakken in in het midden.
Die van magnolia zijn kurkdroog.....

HELP ik heb namelijk morgen 24 vanille cc`s nodig en ben een beetje radeloos op het moment! :grr:

Re: HELP:mijn vanille CC`s mislukken keer op keer :(

Ik weet niet waar het precies aan ligt. Vul je ze wel goed genoeg? Mijne rijzen altijd de bakvormpjes uit, moet ze altijd weer plat drukken met een snijplank als ze klaar zijn.

Ik heb mijn eerste cupcakes allemaal gemaakt met het volgende recept. Het handige daaraan is dat er precies bij vermeld staat hoe en wat.

http://www.cupcakerecepten.nl/cupcakes- … -cupcakes/

Misschien heb je er wat aan.

Voor mijn taarten kijk op: www.tiptoptaarten.nl!!

3

thankx opzich is dit niet veel anders dan het recept van nigella...mis alleen de vanille?
Het is ook niet dat ik nog niet eerder CC`s gebakken heb....maar de laatste tijd mislukken ze gewoon, en ik doe niets anders....heb zelfs een nieuwe oven gekocht omdat ik dacht dat het daaraan lag....maar ook niet dus....

4

Het is dat je zover weg woont, maar ik heb er net 32 gebakken :( .
Doe je precies wat er aangegeven wordt? Temperatuur van de oven goed?? ( ik verzin ook maar iets)

Sterkte in de strijd die cc's heet :thumb:

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

5

tja al wordt het morgen nachtwerk...het zal en moet lukken :D desnoods haal ik een pak met alleen water toevoegen haha :lol:

6

Meid die pakken zijn zo handig. Deed ook wel eens ( en iedereen maar roepen ohhhhhhhhhhhh wat zijn ze lekker :) )

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

7

doe het nu met het recept van magnolia nadat de 3de poging met nigella is mislukt...wat nou niet te mislukken...laat dat maar aan mij over  :s