Onderwerp: fun cakes mersepein mengen??
Even n vraagje is de marsepein van fun cakes te mengen ik heb bv grijs nodig lukt dat door zwart en wit doorelkaar te doen en geldt dat voor alle kleuren zoals roze, oranje e.d. Bedankt voor de info grtzzz JO
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » fun cakes mersepein mengen??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even n vraagje is de marsepein van fun cakes te mengen ik heb bv grijs nodig lukt dat door zwart en wit doorelkaar te doen en geldt dat voor alle kleuren zoals roze, oranje e.d. Bedankt voor de info grtzzz JO
Doe ik ook . Ik vind alleen wel dat wanneer ik voorgekleurde witte marsepein meng met een zelfgekleurde kleur, de structuur anders wordt. Minder mooi..
Ja hoor, gaat prima!! Denk er wel om dat je voor bv grijs, maar een klein stukje zwart nodig hebt en veel meer wit.
ja hoor, dat gaat prima! Je kunt in principe met rood, geel, blauw zwart en wit alle kleuren maken.
bijvoorbeeld;
geel + rood = oranje
blauw + geel = groen
rood + blauw = paars
Een beetje wit hier en daar toevoegen maakt het vaak net een iets mooiere kleur. Met kleurstoffen kun je makkelijkere en mooiere kleuren maken, maar in principe gaat het ook met mengen.
bedankt voor jullie tips!!! ga dit weekend aan de slag met een grijze DJ taart spannenddd nogmaals THNKSSSS!!!!!
Hmmmm nou makro bezocht helaasss geen wit en zwart marsepein meer grrrr
Jammerrrr dus nu maar wilton icing colours meegenomen en blank marsepein moet toch ook lukken als ik er heeel weinig zwart in doe in de blanke marsepein dan word t toch ook grijzig hoop ik???? hoor weer van jullie grt JO
oeps..... juist die van wilton wordt niet grijs maar paars...........
hmmm ja idd een is lila/grijzig maar ik heb toch ook zwart gecreëerd...
nou moet wel goed komen hoor de taart is niet voor mezelf dus... het moet een pickup worden voor een DJ hoop dat t goed komt....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » fun cakes mersepein mengen??