1 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (13-03-2011 14:44)

Onderwerp: Oilily taartje

Hallo allemaal,

hier mijn Oilily taartje, vulling amaretto kersen.

Ben niet tevreden en ik zie ook wel waar het door komt maar ik voel me zo beroerd als een hond dus ik laat het hier maar bij :rolleyes: .
Nu de kids in bad, wachten tot mijn hubby klaar is met werken en naar bed. Morgen op schoolreis met een berg kleuters :Y

http://www.monalbum.fr/Foto-M43ENKGM.jpg

En de strik waar ik wel tevreden over ben
http://www.monalbum.fr/Foto-ZFTUFW7O.jpg

Bedankt voor het kijken en voor de tips

Re: Oilily taartje

ik vind hem super de strik is idd erg mooi

3

ik vind hem superleuk! beterschap!

4

Hij is echt wel heel mooi geworden!! Ik zie niet zo waar je niet tevreden over zou kunnen zijn. Hij is mooi strak, leuke kleuren en leuke strik  :thumb:

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

5

Ik zie het ook niet hoor. Ik zie alleen een supermooie taart met een supermooie strik.
Beterschap en een leuke dag morgen (haha, jij liever dan ik, moet er niet meer aan denken om met een kleuterklas op schoolreis te moeten)

6

De strik is prachtig en de rest ook, beterschap, hoop dat je je morgen niet zo sjabby voelt als je met de kleuters op stap moet.

7

Ondanks dat je zelf vanalles eraan ziet (ik niet hoor :+ , dus ben wel benieuwd wat je dan niet bevalt) is het een supermooie taart met een geweldige strik :thumb:

Beterschap en veel suc6 met de bende kleuters! :D

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

8 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (13-03-2011 15:39)

tamara14 schreef:

Ondanks dat je zelf vanalles eraan ziet (ik niet hoor :+ , dus ben wel benieuwd wat je dan niet bevalt) is het een supermooie taart met een geweldige strik :thumb:

Beterschap en veel suc6 met de bende kleuters! :D

dank je wel voor je reactie

ik vind het rose teveel overhellen, het gouden randje op het rose is te rillerig,ik weet niet hoe ik het anders moet noemen :/ .ik heb het naamplaatje erop gedan om zoveel mogelijk het rillerige randje te verstoppen. Maar de letters lopen schuin af en de m is ook niet echt supernetjes en de kleine stippies zijn niet goed verdeeld.

9

Als je het zegt zie je het wel maar anders echt niet hoor!!!
En als je ziek bent en nog zo'n taart tevoorschijn toveren vind ik gewoon :thumb:

Beterschap :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

10

Ik vind hem super super mooi!  :Y

Why stop dreaming when you wake up?

11

Hij is weer super hoor Femke, lekker strak weer, en je strik is prachtig, nou succes morgen met de kleutertjes.

Groetjes Bianca Wolst