Onderwerp: hoe ga ik een biljarttaart maken in een ronde vorm
de titel zegt t al
ik had laatst een topic geopent voor formaten biljart tafel
maar nu wil mijn collega persee een ronde taart.
hoe ga ik dit ooit doen..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe ga ik een biljarttaart maken in een ronde vorm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
de titel zegt t al
ik had laatst een topic geopent voor formaten biljart tafel
maar nu wil mijn collega persee een ronde taart.
hoe ga ik dit ooit doen..
Er bestaan ronde biljarttafels
even googlen op round pool table. Lijkt mij nog leuk om te maken ook
Er bestaan ronde biljarttafels
![]()
even googlen op round pool table. Lijkt mij nog leuk om te maken ook
toen ik het las dacht ik: tuurlijk?.... da's vast weer zo'n belgen mop , maar ze bestaan dus echt
ik zie alleen pool tafels rond
geen biljart......
of zou dat niet uitmaken
wel goed idee
ga dat maar maken geloof ik.
Als je zoekt op: round billiard table dan vind je ze ook zonder gaten aan de zijkant, dus die bestaan ook
mss bedoel je carambole? In Belgie is dat niet zo gekend maar in Nl bedoelen ze dat meestal met biljart? Die heeft idd geen gaten aan de zijbanden (hoewel, hoe is dat dan met een ronde tafel?
Wij spelen liever snooker, pool of toppenbiljart (aka golfbiljart)
Misschien kun je een zo groot mogelijke rechthoek/biljarttafel op de ronde taart te maken.
Ik heb geen idee of je in de sfeer van 'puzzelplaatje' zit te denken of iets boetseren ofzo maar de ronde taart zou een soort tafelkleed/vloerkleed kunnen zijn met de biljarttafel erop.
Sorry, lastig uitleggen.....plaatje zit in m'n hoofd maar wil er niet zo duidelijk uitkomen
Cake boss heeft ooit eens een biljarttafel gemaakt (natuurlijk volledig over the top huge, maar mss een miniversie in het rond?)
Denk dat je wel wat tips kan overnemen uit die taart.
op youtube vind je vast filmpjes over de billiard table
ik ben al zoooo nieuwsgierig naar je taart
dank jullie
ikzal het filmpje zoeken.
ik ben er nogsteeds niet helemaal uit
vind t ook lastig omdat ik nooit voor andere mensen bak tenzij familie,neefjes ed
dus naja ik zal kijken
Misschien mosterd na de maaltijd, maar mij lijkt dat als iemand perse een ronde taart wil, dat ie wel zal snappen dat het dus een (mini)biljart-tafel OP een ronde taart zal worden, of denk ik nu te simpel?
Heb je al overlegt met je collega? Moet het perse een tafel zijn, of kunnen het ook gewoon een ballenset met een queu zijn en zo'n krijt-dingetje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe ga ik een biljarttaart maken in een ronde vorm