1

Onderwerp: Wie kan me helpen? recept Paris Cutler...

Wou graag eens het recept voor White chocolate cake uitproberen, maar weet helemaal niet meer hoeveel ei er in moet...

volgende ingrediënten heb ik wel nog:
300 gram boter
300 gram witte chocolade
300 gram bloem
150 gram zelfrijzende bloem
400 gram suiker
vanillextract...

Maar volgens mij moet er toch echt wel nog ei bij ook hoor  :Y

(Hoop dat ik hier ook juist sta met m'n topic)

2

Re: Wie kan me helpen? recept Paris Cutler...

Heb het even opgezocht.....'3 eieren, losgeklopt'

3

Thx, dan kan ik aan de slag!

Heb je het recept zelf al es gemaakt? lijkt me wel wat zwaar met zo weinig rijsmiddel...

4

V!cky schreef:

Wou graag eens het recept voor White chocolate cake uitproberen, maar weet helemaal niet meer hoeveel ei er in moet...

volgende ingrediënten heb ik wel nog:
300 gram boter
300 gram witte chocolade
300 gram bloem
150 gram zelfrijzende bloem
400 gram suiker
vanillextract...

Maar volgens mij moet er toch echt wel nog ei bij ook hoor  :Y

(Hoop dat ik hier ook juist sta met m'n topic)

:P Klinkt heerlijk, waar kan ik dat recept vinden? Hoop niet dat het in het Engels is, want daar kom ik toch niet uit.

Groetjes Tamara  http://tam1970.hyves.nl/

5

Ik heb het zelf nog niet gemaakt, al ben ik gek op witte chocolade  :9 , maar het lijkt me idd erg zwaar. En ik probeer elke dag te gaan minderen met eten, wat niet lukt.. :s . Ga je deze ook nog vullen?

6

Voorlopig nog een proefje, dus niet vullen... Heb 't recept ook wat aangepast, dus laat't nog weten hoe ie smaakt enzo...  Ben zelf ook aan't lijnen, met weight watchers, maar heb een stukje cake ingerekend in m'n dag, dus mag met een gerust geweten proeven  :lol:  En de rest is dan gewoon voor m'n vriendje, die altijd erg blij is met m'n probeersels (en trouwens geen grámmetje aankomt :mad: )

@ Tam: Dan post ik gelijk ook 't ganse recept als je dat wil

7

Ja, als je dat zou willen doen graag, hij lijkt me wel lekker. Gelukkig heb ik jullie probleem niet, ik kan ook eten wat ik wil en kom geen gram aan, maar is ook niet altijd even prettig. Ik weeg te weinig voor mijn doen  :s

Groetjes Tamara  http://tam1970.hyves.nl/

8 Laatst bewerkt door V!cky (13-03-2011 17:14)

De cakejes waren heerlijk! Heb't recept met wat uitleg hier http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126432054 geplaatst! Succes ermee!

9

Dan wil ik deze echt gaan proberen! Ik begrijp dat je er cakejes van gemaakt hebt? Misschien wel een idee, hoef ik niet een hele cake te bakken (scheelt weer calorieen) Ik kan dat dus niet, jammer genoeg, iets 'slechts' pakken wanneer ik aan het lijnen ben. Bij mij is het alles of niks  :s  (ben trouwens met Dr Frank veel afgevallen, wat er nu bijna weer aan zit.......)

10

Lukt me tot nu toe vrij goed... sinds half september bezig met WW en ondertussen toch 17 kg. kwijt...  Nog zo'n (ruim) 20 te gaan (al verklaart iedereen me een beetje gek...) We zien wel waar we raken!

11

17 kilo....hardstikke goed, zeg! WW heb ik ook geprobeerd maar ik gebruikte mijn punten verkeerd  :s ... Volgend mijn BMI moet ik ook zeker nog 20 kilo kwijt, maar ik denk zelf, en de rest, dat ik daar niet mooier van wordt. Ik heb nu maat 44 en kom geen aandacht te kort  ;) en ik oog schijnbaar dunner dan de weegschaal aangeef omdat bijna niemand mij gelooft als ik zeg hoeveel ik weeg (zijn zelf 55 kilo en kunnen zich dat waarschijnlijk niet voorstellen  :/ ) maar zelf voel ik me niet lekker. Maar net als wat jij zegt...we zien wel waar we raken.. Met maat 40-42 voel ik me goed en dat is net die 10 kilo....
Maar ik ga toch de cakejes bakken........ :lol: