Onderwerp: STRESS! 1e bestelling 1e stapel
Dit is dus na 4 taarten gemaakt te hebben mijn eerste bestelling en gelijk ook mijn eerste stapeltaart.. Na afbrekende bloemetjes en cijfers.. Ben er super trots op!
Tips zijn welkom

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » STRESS! 1e bestelling 1e stapel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is dus na 4 taarten gemaakt te hebben mijn eerste bestelling en gelijk ook mijn eerste stapeltaart.. Na afbrekende bloemetjes en cijfers.. Ben er super trots op!
Tips zijn welkom

Wow, ik vind 'm mooi hoor!
Wauw wat mooi!
en hij is super goed gelukt toch? Zeker voor je eerste stapeltaart!!!
aha daar issie 
cijfers zien er goed uit toch
zo ook de taart 
aha daar issie
cijfers zien er goed uit toch![]()
zo ook de taart
Bedankt 
Die cijfers, Jaa gelukkig wel
Heb de 8 nog even in de oven gezet om goed te laten uit harden.. Gelukkig ging het goed!
En dat bloemetje vermomt een klein stukje sateprikker hahaha 
Elleoj en Mamavanmicah, Bedankt
Wel raar eigenlijk om mn taart zo weg te geven.. Het waren echt zo mijn smaken, de vullingen proefde ook heerlijk..
(Bovenste: choc.biscuit met aangevette choc.slagroom, abrikozenjam afgesmeerd met choc.botercreme, Onderste: gewone biscuit, met aangevette slagroom en stukjes aarbei erdoorheen, aarbeienjam) Hhhmmmm Kreeg er echt trek in.. Dus ik miste toch wel een stukje taart bij mn thee vanavond, die koek viel wel erg droog 
dat vermoeden had ik al haha maar staat leuk toch
ow ja dat kan ook nog even in de oven,vergeet dat steeds
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » STRESS! 1e bestelling 1e stapel