1

Onderwerp: Kan dit???

Dinsdagavond 2 biscuits bakken, woensdag vullen (jam en botercreme) en deels bekleden/stapelen, donderdag finishing touch, donderdag afleveren, vrijdag eten??

Of zit er dan teveel tijd tussen het bakken en eten??

Thx voor de reacties!

2

Re: Kan dit???

Ik zou de biscuits van dinsdag op donderdag invriezen. Dan is het twee dagen...moet wel kunnen, denk ik  :Y

3

hmm... maar dan kan ik hem woensdag niet vullen en bekleden..?? dat wordt wat lastig als hij in de diepvries zit ;-)

4

Volgens mij kun je hem al wel vullen en dan weer invriezen, moet lukken met botercreme en jam. En dan donderdag eruit om te bekleden en de finishing touch?

beginneling, mijn eerste taart is heel goed gelukt! MIjn 2e ook...nu bezig met nr 3! Hoezo taarten zijn verslavend?

5

hmm.. zal er nog eens over nadenken dan..
moet hem namelijk donderdagavond afleveren en eer dat ik thuis ben uit werk en gegeten heb enzo! en dan ook nog de hele taart moet bekleden en moet stapelen... dat gaat never niet lukken...
en om hem nou in te vreizen van dinsdag op woensdag om op woensdag te gaan bekleden, heeft ook niet veel nut lijkt me hahaha!

thx voor de reacties !

6

Beetje late reactie...... ( te veel taart aan mijn hoofd  :lol: ) Ik bedoelde natuurlijk van dinsdag op woensdag  ;) , dan zou het van woensdag-vrijdag 2 dagen zijn. Ik vries de biscuit wel vaak in voor 1 nacht. Ik dacht dat het ook geen zin had maar las regelmatig dat de biscuit lekkerder is wanneer deze even ingevroren is. Klopt inderdaad. Maar hij is ook beter te snijden en kruimelt minder  :Y