1

Onderwerp: lief...toch???

voor iemand een taart gemaakt waar ik al eerder een taart voor heb gemaakt, ze vond mijn vorige taartje echter wat kaal.

zelf vond ik 'm juist erg mooi zo. gelukkig was ze verder wel tevreden en vond ze 'm wel mooi.
dit was 'm vorige keer.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=125099

nu een taart voor haar andere dochter en heb hem als verrassing om het goed te maken van vorige keer, groter gemaakt dan dat ze vroeg ipv 15 voor 20 personen.

komt ie, mijn eerste keer een bloem vorm gebruikt...!

http://i51.tinypic.com/2r75av9.jpg

http://i55.tinypic.com/b46jjo.jpg

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

Re: lief...toch???

Oh, wat is ie mooi, lief en schattig!  :thumb:

Hij is inderdaad erg lief! En echt super duper strak!

4 Laatst bewerkt door Annalies (12-03-2011 10:19)

nou deze kan ze niet kaal vinden!! Hij is erg leuk geworden....

en wat lief dat je m groter gemaakt hebt dan ze heeft gevraagd...

Proost!

5

Superlief.

6

Iris Zijlstra schreef:

Hij is inderdaad erg lief! En echt super duper strak!

thx, vond zelf ook wel dat hij goed uit de verf kwam :o  en dat voor een eerste bloem en ook nog spuiten met zilverspray...

www.pleppestaarten.nl

7

Wat een strakke hoeken zeg! Wauwie!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

8

Wat een lieve leuke taart! En wat kan jij leuk boetseren! Vind je zeemeerminnetje ook al zo'n schatje.  :)

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

9

Ooh, wat een schattig meiske! En in vind je kleuren ook erg mooi. Leuk dat je het op deze manier 'goedgemaakt' hebt, wat vond ze er van?

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

10

wow wat kan jij mooi boetseren!
ook ontzettend strak bekleed.

Ik ben heel benieuwd hoe je die randen zo strak krijgt. Dat heb ik namelijk nog steeds niet onder de knie.

Dat is toch een TAART waard!

11

@ppeltje schreef:

Ik ben heel benieuwd hoe je die randen zo strak krijgt. Dat heb ik namelijk nog steeds niet onder de knie.

twee smoothers gebruiken. eerst een keer insmeren met botercreme, en taart ongeveer 2 uur weer in koeling zetten, daarna nog een keer afsmeren met botercreme (lekker zachte!!) en dan met je mes alles glad strijken. daarna weer even in koeling. bekleden en goed smootheren. (echt de tijd voor nemen.) weer even in koeling en weer smootheren.

hoop dat je wat aan de info. hebt!!

www.pleppestaarten.nl

12

Wat kun je onwijs strak bekleden en boetseren De popjes zijn superschattig  :thumb:

13

Mooie taart!  :thumb: De bloemetjes vind ik ook erg leuk. Net als je boetseersel(s). Je zeemeermin-taart is ook erg leuk. Mischien had ik een paar steentjes hier en daar erop gelegd, maar niet veel meer. (Zelf vind ik overgedecoreerde/geboetseerde taarten niet eens mooi  :shh: .....)

14

femmie schreef:
@ppeltje schreef:

twee smoothers gebruiken. eerst een keer insmeren met botercreme, en taart ongeveer 2 uur weer in koeling zetten, daarna nog een keer afsmeren met botercreme (lekker zachte!!) en dan met je mes alles glad strijken. daarna weer even in koeling. bekleden en goed smootheren. (echt de tijd voor nemen.) weer even in koeling en weer smootheren.

hoop dat je wat aan de info. hebt!!

Femmie, bedankt voor de tips. Ik ga het uitproberen!

Dat is toch een TAART waard!

15

Super mooi taartje! En een heel mooi geboetseerd prinsesje :) boetseer je met fondant? (als ik vragen mag?  O-) )

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

16

Staaltje schreef:

Super mooi taartje! En een heel mooi geboetseerd prinsesje :) boetseer je met fondant? (als ik vragen mag?  O-) )

tuurlijk mag je dat vragen :Y , is idd fondant. :Y

www.pleppestaarten.nl