1

Onderwerp: prijs berekenen geprinte frosty sheet

Wat de titel al zegt....hoe kan ik de prijs berekenen wat 1 geprinte frosty sheet kost.

Groetjes Marianne

2

Re: prijs berekenen geprinte frosty sheet

Als je de zoekfunctie gebruikt vind je heel wat resultaten

Misschien heb je iets aan dit topic:http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=82120

3

Idelet schreef:

Als je de zoekfunctie gebruikt vind je heel wat resultaten

Misschien heb je iets aan dit topic:http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=82120

Ik had de zoekfunctie al wel geprobeerd maar vond niets......vandaar mijn berichtje.
Ik ga nog maar eens zoeken.
Thx

4

Maak je ze zelf en wil je weten wat je moet vragen? Of heb je er eentje nodig en wil je weten wat de gemiddelde prijs is?

Ik bied ze zelf aan, wij hanteren een vaste prijs. Ik kijk naar de inkoopprijs per stuk, t werk wat ik er aan heb en een verzorgde verzending. Wij gebruiken bijv. speciale doosjes om te verzenden waarin de sheets niet kunnen breken maar die kosten inkoop al 0,40 ct per stuk, en moeten iets hoger gefrankeerd worden. Daarnaast is het zo dat je de sheets meestal per minimaal 25 stuks inkoopt, btw er nog bij moet en als dat t enige is wat je nodig hebt, zit je nog aan verzendkosten van rond de 6.75 tnt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, anders mag je me altijd mailen!
Groetjes Jose

5

Verzendkosten TNT 6,75€ ???? Ze kunnen toch in brienbusdoosjes en dan gewoon met een postzegel.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

6

nee, Jose zegt, dat als ze ze inkoopt het per 25 velletjes gaat + BTW en als ze verder niets nodig heeft, ze 6,75 aan verzendkosten moet betalen om de velletjes te krijgen...
Dus dan gaat het velletje per stuk ook meer kosten.

Groetjes, Dorothea.

7

Ach ja het was nog vroeg zullen we maar zeggen :shh:

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.