1

Onderwerp: Even voorstellen...

Hallo allemaal!

Mijn naam is Jantien, ik ben 22 jaar en kom uit Drenthe. Tot voor kort bestond mijn koekenbakkersrepertoire uit halfbakken koekjes en saaie cakes, maar sinds ik laatst een workshop heb gevolgd in taartdecoratie heb ik besloten dat dit mijn nieuwe hobby moet worden. Ik ben dus nog helemaal een groentje in deze wereld...
Ik ga volgend jaar trouwen en wil dan ook graag mijn eigen bruidstaart fabriceren. Daar moet natuurlijk ook op geoefend worden! Gelukkig is mijn vriend een echte zoetekauw dus mag hij lekker mijn baksels uitproberen :D Ik hoop dat ik hier wat goede tips kan vinden en mijn vragen kwijt kan.

2

Re: Even voorstellen...

hoi juni, welkom en ik weet wel zeker dat je hier tips kan vinden en je vragen kwijt kan enneh, ze zijn het gevarenbord vergeten te vermelden bij deze site.....
Deze site werkt zeer verslavend !!!! en de A.T (anonieme taartenbakverslaafde) is nog niet opgericht :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

3

Hoi JUni,
Hartelijk welkom op ons gezellige forum. Pas op, zoals Lune al zegt het is erg verslavend. Zorg dat je nog geld overhoudt voor de bruiloft :D  Je merkt over een tijdje wel wat ik bedoel... De meeste van ons, kunnen het beamen.
Veel plezier met je nieuwe hobby!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

4

Hallo !

leuk dat je je hebt aangemeld en wat een leuk bericht dat je je eigen bruidstaart gaat maken. Gelukkig heb je nog alle tijd om lekker te oefenen en je vragen op ons af te vuren. Gaat vast helemaal goed komen!

Ik wens je in ieder geval heel veel plezier bij het bakken en decoreren en vergeet niet ons de resultaten te laten zien he!

Dag dag!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Welkom!

Groetjes Tweety!