Onderwerp: Vrolijke taart met knalroze bloemen
Het moest een vrolijke, eenvoudige taart met knalroze bloemen worden als opvrolijker voor iemand die van de psychiatrische afdeling thuis komt.
www.mb-specials.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrolijke taart met knalroze bloemen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het moest een vrolijke, eenvoudige taart met knalroze bloemen worden als opvrolijker voor iemand die van de psychiatrische afdeling thuis komt.
als die hier niet vrolijk van wordt weet ik het ook niet meer 
nou dat is dan gelukt, hij is wel wat laag of zie ik dat verkeerd?
Hij is iets van 6 cm hoog.
Idd een lekker vrolijke taart! 
Hier word je blij van!
Hij is iets van 6 cm hoog.
O dat valt dan nog reuze mee, dan is het gezichtsbedrog 
Mon!que schreef:Hij is iets van 6 cm hoog.
Toch zou ik nog wel een keer hoge bakpannen willen dan de springvormen die ik nu gebruik. Alles op zijn tijd. Kost allemaal al zo veel.
Ik heb de taart net bezorgd en ze waren er heel erg blij en trevreden mee.
Lot schreef:Mon!que schreef:Hij is iets van 6 cm hoog.
Toch zou ik nog wel een keer hoge bakpannen willen dan de springvormen die ik nu gebruik. Alles op zijn tijd. Kost allemaal al zo veel.
Ik heb de taart net bezorgd en ze waren er heel erg blij en trevreden mee.
Ik vind je taart erg mooi!
PS: bij Blokker hebben ze springvormen van 7 cm hoog en die kosten maar 5-6 euro. Zijn erg fijn! En anders kun je altijd je bakvorm verhogen met een rand bakpapier (vastplakken met beetje bakspray of boter). Succes!
Leuke taart geworden hoor, kan me voorstellen dat ze er blij mee waren.
Mss nog een tip, dezelfde hoeveelheid beslag aan houden maar dan in een iets kleinere springvorm doen, wordt het vanzelf al hoger.
Het is een hele mooie kleur, echt super knallig. En zoals ze zeggen, gewoon verhogen met een rand bakpapier. Ik gebruik graag springvormen en verhoog ze met bakpapier werkt prima hoor.
Vorig week had ik er een die was iets te hoog uitgevallen, na het bakken was hij wel 11 cm. Dan nog vullen, nou dan weet je het wel.
Ik vind je taart erg mooi!
PS: bij Blokker hebben ze springvormen van 7 cm hoog en die kosten maar 5-6 euro. Zijn erg fijn! En anders kun je altijd je bakvorm verhogen met een rand bakpapier (vastplakken met beetje bakspray of boter). Succes!
Bedankt! Ik heb twee kleine vormen van Blokker, zijn van Kaiser en zijn best goede kwaliteit. Nu nog een grote 
Maar ik heb vierkante van Xenos en die zijn en laag en slecht van kwaliteit. is de prijs dan ook weer naar.
Goede tip van het bakpapier. Ga het eens proberen.
Het is een hele mooie kleur, echt super knallig. En zoals ze zeggen, gewoon verhogen met een rand bakpapier. Ik gebruik graag springvormen en verhoog ze met bakpapier werkt prima hoor.
Vorig week had ik er een die was iets te hoog uitgevallen, na het bakken was hij wel 11 cm. Dan nog vullen, nou dan weet je het wel.
Ik ga het vandeweek proberen met de vierkante vorm. Ze vonden de taart zo lekker dat ze voor dinsdag een taart hebben besteld voor hun dochter. Moet een kleine roze vierkante worden met een wit paard met gele manen en bloemetjes erop.
Ben blij dat ik mijn vulbloemetjes voor onze workshop af heb. Ik heb dat tafeltje dinsdag binnen gekregen en dat scheelt een hoop tijd.
Ik ga er van het weekend aan beginnen. Ik heb net mijn tafeltje binnen gekregen. Toch een handig ding.
Ben genieuwd wat voor taartje het gaat worden. Maar bij de Sligro hebben ze vierkante bakblikken van 21 cm. Heb ik ook gehaald. Ik doe oververgens in al mijn bakblikken bakpapier. Dan komen ze er altijd goed uit.
Ik ga er van het weekend aan beginnen. Ik heb net mijn tafeltje binnen gekregen. Toch een handig ding.
Ben genieuwd wat voor taartje het gaat worden. Maar bij de Sligro hebben ze vierkante bakblikken van 21 cm. Heb ik ook gehaald. Ik doe oververgens in al mijn bakblikken bakpapier. Dan komen ze er altijd goed uit.
Dat tafeltje is echt makklijk. Vind alleen de pootjes wat kwetsbaar overkomen. Ik heb trouwens bij Action make up pads gekocht voorals je bloemen op draad moet vouwen. Hangen die bladeren niet zo over je hand. Denk alleen dat ze te klein zijn met grote bladeren.
Kom net bij sligro vandaan.. haha. Moest gele roompoeder en uitrolfondant hebben. Meteen dozen meegenomen. Ze hebben enkel 25x25x8. Das wel jammer. Misschien haal ik nog eens zo'n 21 cm blijk daar. Goed idee. Had al wel gekeken tussen de vormen daar maar vond het niet zo spannend. Ze verkopen trouwens nu ook taarttoppers. Twee soorten bruidspaartjes zan ik van Wilton. Ik heb nooit last met loslaten. Gebruik al een paar jaar Oetker spray met bakken. Werkt beter dan spuitbus van Sligro en is makkelijk. Je moet alleen ff buiten spuiten. Spoot laatst in de keuken en er was op de vloer gekomen.... gevaarlijk gladjes
groetjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrolijke taart met knalroze bloemen