1 Laatst bewerkt door tamara van diejen (09-03-2011 11:24)

Onderwerp: ff paar vraagjes over me biscuit onder andere..

mijn vraag is als volgt ik heb vorige week een biscuit gebakken van 20 cm doorsnede deze heb ik ingevroren...

nu ben ik er 1 aan het maken van 26 cm doorsnede en deze gaat ook de vriezer in..

ik wil namelijk een stapeltaart maken voor mijn dochter der verjaardag dit vieren wij zondag 20 maart..

nu is mijn vraag hoelang van te voren kan ik hem gaan vullen en bekleden???
hoeveel uur moet de biscuit uit de vriezer zijn om hem te ontdooien en te snijden???

en als ik daarmee klaar ben dan kan ik deze taarten toch gewoon in de koelkast bewaren of niet???bedankt alvast voor de antwoorden groetjes tamaar

2

Re: ff paar vraagjes over me biscuit onder andere..

Allemaal vragen waarop de antwoorden via de zoekfunctie terug te vinden zijn..

-    ik zou zo kort mogelijk van tevoren vullen en bekleden, max 2 dagen van tevoren.......liefst de dag zelf
-    biscuit 2 uurtjes laten ontdooien en dan kun je aan de slag........
-    de complete taart alleen in de koelkast bewaren als dat nodig is vanwege de vullingen, anders lekker erbuiten laten staan

Re: ff paar vraagjes over me biscuit onder andere..

sorry dat ik het even vroeg vind hier zoveel informatie over taarten dat het af en toe flink zoeken is waar alles nou stond dus vandaar de vragen..ik weet best dat je het hier allemaal kunt vinden maar voordat ik het gevonden heb ben ik weer een halve dag verder  :)

maar bedankt voor de info in ieder geval..groetjes tamaar